farsi beauty

چگونه در پیاده روی کالری بیشتری بسوزانیم؟

امیر مرادی
امیر مرادی دوشنبه 9 آبان 1401

با سلام، مدت زیادی هستنش که به پیاده روی می رم اما حس می کنم لاغری و چربی سوزی من متوقف شده، چطور می شه میزان کالری سوزی در زمان پیاده روی را افزایش داد؟

پاسخ

برای چربی سوزی بیشتر در زمان پیاده روی برخی نکات هستند که باید به آنها توجه کنید. در ادامه برخی نکات که یک پیاده روی عادی را به یک ورزش چربی سوز و اثر گذار تبدیل می کند، ذکر خواهد شد:

  • در هنگام پیاده روی بهتر است به طرف جلو خم نشوید. این کار سرعت شما در هنگام پیاده روی را کاهش می دهد. همچنین مانع از تنفس عمیق و کامل می شود.
  • برای افزایش انگیزه از یک گام شمار استفاده کنید. و گام های هر هفته را با هفته ی آینده مقایسه کنید.
  • برای چربی سوزی بیشتر می تواند در مکان های چالش برانگیز پیاده روی کنید. به طور مثال تپه نوردی کنید یا محل های شیب دار را برای پیاده روی انتخاب کنید. این کار علاوه بر چربی سوزی عضلات پا و مچ پا را تقویت می کنند.
  • با گذشت زمان پیاده روی آهسته به مدت نیم ساعت را باید تغییر دهید و به شکل پیشرفته تری این ورزش را دنبال کنید. می توانید با سرعت بیشتر پیاده روی کنید و حتی به طور آهسته بدوید.
  • بهتر است در هنگام پیاده روی زمان کمتری را به استراحت اختصاص دهید. اگر با سرعت بالا در حال پیاده روی بودید می توانید در تایم استراحت به آرامی قدم بزنید.
  • در صورتی که می خواهید پیاده روی تاثیر بیشتری بر لاغری و چربی سوزی شما داشته باشد بهتر است زمان های بیشتری را به صورت سرعتی پیاده روی کنید. به طور مثال می توانید در هفته های اول 40 ثانیه سرعتی پیاده روی کنید و پس از گذشت دو هفته این زمان را دو برابر کنید.
  • توجه به رژیم غذایی و کالری دریافتی در روز هم می تواند تاثیر ورزش پیاده روی بر لاغری را دوچندان کند.

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار
فاطمه دیوسالار دوشنبه 9 آبان 1401
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی