farsi beauty

قهوه برای سرماخوردگی ضرر دارد ؟

آیدا آشوری
آیدا آشوری یکشنبه 8 آبان 1401

با سلام، من عادت دارم هر روز دو تا سه بار قهوه می خورم، الان درگیر سرماخوردگی هستم آیا باید مصرف قهوه رو قطع کنم؟ آیا قهوه برای سرماخوردگی مضر است؟

پاسخ
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

در زمان سرما خوردگی با نوشیدن قهوه می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و در برابر ویروس های سرماخوردگی مقاوم بمانید. در ادامه تمامی فواید و مضرات قهوه در دوران سرماخوردگی بررسی خواهند شد:

  • در حالت بیماری که شخص بسیار بی حال است، کافئین موجود در قهوه می تواند شخص سرماخورده را کمی سرحال و با نشاط کند.
  • با نوشیدن قهوه برخی علائم سرماخوردگی همچون سردرد و بدن درد کمی التیام می یابد.
  • در زمان سرماخوردگی نیاز است شخص به خوبی استراحت کند و خواب کافی داشته باشد. قهوه در خواب شما اختلال ایجاد می کند و ممکن است در این دوران مانع از استراحت کافی شما شود. بنابراین بهتر است قهوه هشت ساعت قبل از زمان خواب مصرف شود تا خواب شما دچار مشکل نشود.
  • قهوه ادرار آور است و در زمان سرماخوردگی شما نباید آب بدن خود را از دست بدهید. برای حل این مشکل در زمان سرماخوردگی بهتر است پس از نوشیدن قهوه به میزان کافی آب بنوشید تا آب بدن شما تامین شود.
  • توجه داشته باشید اگه شما به قهوه حساسیت و آلرژی دارید نباید در دوران سرماخوردگی آقهوه بنوشید. زیرا سیستم ایمنی در لحظات بیماری ضعیف امی شود و با نوشیدن قهوه که به آن حساسیت دارید بدن را در یک شرایط سخت قرار خواهید داد.  پس قهوه در سرماخوردگی باید با دقت بیشتری مصرف شود.

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار
فاطمه دیوسالار یکشنبه 8 آبان 1401
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی