farsi beauty
چاقی صورت

نحوه مصرف شیر خشک برای چاق شدن صورت، سریع و آسان

فاطمه مقدم
فاطمه مقدم سه شنبه 24 آبان 1401

سلام.. من دوس دارم صورتم یه مقدار چاق شه. راه استفاده از شیر خشک برای چاق شدن صورت چیه؟

پاسخ
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

سلام دوست عزیز .

اگر به دنبال پر کردن صورتتان با شیر خشک هستید، لازم است بدانید که شیر خشک به دلیل میزان قابل توجهی پروتئین، چربی، کالری زیاد و مواد مغذی که درون خود جای داده است می تواند یکی از گزینه های عالی برای افزایش وزن و پر شدن صورت باشد. تاثیر شیر خشک بر روی چاقی به این صورت می باشد که می تواند باعث چاق شدن صورت و بدن پس از گذشت یک هفته تا یک ماه شود.

نحوه ی مصرف شیر خشک برای بزرگسالان

افراد می توانند از شیر خشک برای افزایش وزن و چاقی صورت استفاده کنند. به این صورت که روزانه مقداری شیر خشک میل کرده و یا از آن به عنوان ماسک صورت استفاده کنند.

نحوه ی مصرف شیر خشک برای چاق شدن صورت

  1. شما می توانید مقداری شیر خشک و آب را با هم ترکیب کرده و میل کنید.
  2. روش دوم به این صورت است که دو و نیم لیوان شیر کم چرب را روی حرارت جوشانده و سپس دو قاشق غذاخوری شیر خشک و دو قاشق غذاخوری آرد برنج را به مواد اضافه کنید و به صورت مداوم هم بزنید تا گلوله گلوله نشده و کاملا یکدست شود. پس از آنکه غلظت ترکیب به غلظت ماست رسید حرارت را خاموش کرده و یک عدد موز را تکه تکه کنید و به ترکیبتان اضافه کنید.
  3. روش سوم، استفاده از شیر خشک به عنوان ماسک است. به این صورت که یک و نیم قاشق غذاخوری شیر خشک را با یک و نیم قاشق غذاخوری گلاب ترکیب کرده و پس از شستن و خشک کردن صورتتان، ترکیب را به صورتتان زده و اجازه دهید پانزده دقیقه بماند. در پایان هم صورتتان را به کمک آب ولرم شست و شو دهید.
  4. روش بعدی به این صورت است که دو قاشق غذاخوری شیر خشک را همراه با سه تا چهار قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب کرده و به صورتتان بزنید و اجازه دهید بیست دقیقه بماند. در پایان هم آن را به کمک آب ولرم شست و شو دهید.

نکته ی مهم : دقت کنید، در صورتی که شیر خشک را به صورت خوراکی استفاده کنید. علاوه بر صورت، تمام بدنتان چاق خواهد شد. اما در صورتی که از شیر خشک به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. تنها صورتتان چاق خواهد شد.

زمان مصرف شیر خشک برای چاقی صورت

در صورتی که قصد دارید از شیر خشک به صورت خوراکی استفاده کنید. آن را در وعده ی صبحانه یعنی صبح ها بین ساعت هفت تا یازده ظهر میل کنید. می توانید آن را با آب ترکیب کرده و یا به قهوه تان اضافه کنید.

عوارض مصرف شیرخشک برای بزرگسالان

شیر خشک برای مصرف نوزادان می باشد و مصرف آن برای بزرگسالان به طور معمول عوارضی ندارد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی
هانیه طهماسبی چهارشنبه 24 اسفند 1401
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی