farsi beauty
رازیانه

ایا رازیانه باعث چاق شدن صورت میشود؟ نحوه مصرف رازیانه برای چاقی صورت

سحر مرتضوی
سحر مرتضوی یکشنبه 8 آبان 1401

سلام وقتتون بخیر. ببخشید من به خاطر رژیم صورتم خیلی لاغر شده و میخواستم بدونم که آیا درسته که رازیانه باعث چاقی صورت میشه؟

پاسخ
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

سلام همراه گرامی.

خواص رازیانه برای چاقی صورت

این روز ها روش های مختلفی برای چاقی صورت وجود دارد. اما یکی از ساده ترین و موثر ترین راه ها برای چاقی صورت مصرف رازیانه می باشد. شما می توانید بدون خطر از رازیانه استفاده کرده و علاوه بر چاقی صورت به پوستی جوان و عاری از چین و چروک دست پیدا کنید.

دمنوش رازیانه برای چاقی

برای تهیه ی دمنوش رازیانه برای چاقی صورت، کافی است یک قاشق رازیانه را کوبیده و آن را به آب داغ اضافه کرده و مانند چای سیاه دم کنید. هر شب قبل از خواب نصف لیوان از این دمنوش را بنوشید تا به نتیجه ی مورد نظرتان دست پیدا کنید.

ماسک صورت

ماسک رازیانه برای چاقی صورت

برای تهیه ی این ماسک کافی است یک قاشق دانه ی رازیانه را بکوبید و داخل یک چهارم لیوان آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت یک ساعت دم بکشد. سپس آن را از صافی رد کرده و آن را همراه با یک قاشق مرباخوری ماست شیرین و یک قاشق مرباخوری عسل ترکیب کرده و بر روی صورتتان بگذارید.

حالا اجازه دهید این ماسک فوق العاده بیست دقیقه بر روی صورتتان بماند. و در پایان هم صورتتان را شست و شو دهید.

روغن رازیانه برای چاقی صورت

از رازیانه برای چاقی صورت با روش های گوناگونی می توان استفاده کرد. یکی از راه های چاقی صورت به کمک رازیانه مصرف روغن رازیانه است. برای این منظور کافی است شب ها پیش از آنکه بخوابید چهار الی پنج قطره از این روغن را بر روی صورتتان بریزید و با انگشت های دستتان آن را دست کم، به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. دقت کنید که پیش از ماساژ دادن صورتتان به کمک روغن رازیانه، حتما دست هایتان را بشویید.

نوزاد

رازیانه نوزاد را چاق می کند؟

مصرف عرق رازیانه به خودی خود می تواند باعث چاقی شود.

اما در ارتباط با نوزادان نباید برای این منظور استفاده شود زیرا مصرف آن سوخت و ساز را کاهش می دهد.

اما اگر مادر شیرده رازیانه مصرف کند، اولا در صورت لاغری مادر می تواند باعث به تعادل رسیدن وزن مادر شود. دوما می تواند بر روی شیر مادر تاثیر بگذارد.

درواقع برای افزایش وزن نوزاد می توان از برخی از دانه های روغنی کمک گرفت اما رازیانه جزو آن ها نبوده و نباید به صورت مستقیم مصرف شود. اما مصرف آن توسط مادر درکنار برخی تقویتی های دیگر می تواند باعث افزایش وزن نوزاد شود.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی
هانیه طهماسبی یکشنبه 27 فروردین 1402
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی