farsi beauty

مردان آبان ماهی چه خصوصیاتی دارند؟

محسن شیرازی
محسن شیرازی یکشنبه 1 آبان 1401

سلام، یکی از دوستان من که تازه باهاش آشنا شدم آبان ماهیه، دوست دارم بدونم خصوصیات مردان آبان ماهی چی هستش تا شناخت بهتری از دوستم داشته باشم.ممنون

پاسخ
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

مردان متولد آبان ماه بسیار مصمم هستند و اراده و پشت کار آنها ستودنی می باشد. آنها مردانی جذاب می باشند و می توانند هرکسی را به خود جذب کنند البته برخی از مردان آبانی گاهی احساساتشان آنها را به سمت هوسرانی هدایت می کند ولی عشق و صداقتشان سبب می شود در جاده ی عشق ثابت قدم باشند. در مردان آبانی انرژی زیادی وجود دارد که سبب می شود در آنها حس سرکشی زیادی وجود داشه باشد. آنها اعتماد به نفس بالایی دارند ولی آشفتگی های فکری گاهی آنها را به سمت استرس و اضطراب می کشاند. آنها مردانی حساس هستند و در عشق و علاقه اشان کمی حسادت هم وجود دارد. در روابط عاشقانه از شنیدن دروغ بیزارند و دروغ می تواند به آنها آسیب زیادی برساند. یکی از مواردی که می تواند خشم مردان آبانی را برانگیزد کارهای خلاف میل و غرور مردانه ی آنهاست. که البته خشم و انتقام آنها از آنچه که فکر می کنید خطرناک تر و سوزان تر است و کینه توزی آنها ممکن است شما را به چالش بکشاند. از خصوصیات مثبت مردان آبان ماه می توان به صبوری آنها اشاره کرد. آنها بسیار با حوصله هستند و سعی می کنند در تمامی موارد یک تعادل نسبی بر قرار کنند. آبانی ها دوست دارند بین خودشان و دیگران آرامش در جریان باشد. آنها تلخ و بی تفاوت نیستند و جمع ها را دوست دارند و همچنین انرژی آنها در جمع افزایش می یابد. تلاش برای زندگی و شور و شوق برای آن در رگ های مردان آبان ماهی جاری است. آبانی ها پدرانی مهربان هستند که عاشق فرزندان خود می باشند.

دوست گرامی، برای خواندن مطالب بیشتر در مورد متولدین آبان ماه و افراد مشهور متولد این ماه به مقاله ی آبان ماهی‌ها در سایت فارسی‌بیوتی مراجعه کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار
فاطمه دیوسالار یکشنبه 1 آبان 1401
farsibeauty instagram page

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی