farsi beauty

نحوه برخورد با مردان آبان ماهی

غزاله راستاد
غزاله راستاد دوشنبه 2 آبان 1401

سلام، همسر من آبان ماهیه و من حس می کنم گاهی با رفتار هام باعث خشمش می شم. می خواستم بدونم چطور باید با مردان آبان ماهی رفتار کنم؟

پاسخ
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

در نحوه ی برخورد با مردان آبان ماهی باید دقت کنید زیرا آنها افرادی زرنگ و زیرک می باشند. دوستدار توجه هستند و بهتر است همیشه توجه شما معطوف به آنها باشد. گاهی احساسات وی به بیراهه کشیده می شود اما باید بدانید این بیراهه تنها برای معشوق وی می باشد و شما می توانید با نحوه ی برخورد خود چنین رفتاری در مردان آبان ماهی را اصلاح کنید. البته شایان ذکر است صبر و بردباری در برابر این رفتار های هوس گونه هم لازم است. مردان آبان ماهی هر جمعی را دوست ندارند و سعی نکنید آنها را مجبور کنید که با اقوام دور به معاشرت بپردازند. مراسم رسمی اصلا مورد پسند مردان آبانی نیست. اصرار به انجام کاری به خصوص مطالعه کتاب هایی که دوست ندارد مورد پسند او نیست. دروغ آنها را بسیار آزرده می کند و می تواند آتش خشم و کینه توزی را در مردان متولد آبان شعله ور کند. اون عاشق انجام کار های هیجان انگیز است و نمی توانید او را مجبور کنید که یکجا بشیند و هیچ فعالیتی نداشته باشد. 

برای اطلاع از ویژگی های دیگر آبان ماهی ها و افراد مشهور متولد آبان ماه می توانید به صفحه ی آبان ماهی‌ها در سایت فارسی بیوتی مراجعه کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار
فاطمه دیوسالار دوشنبه 2 آبان 1401
farsibeauty instagram page

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی