farsi beauty

آیا زود پریود شدن نشانه حاملگی است؟

زهرا بشیری
زهرا بشیری چهارشنبه 30 آذر 1401

سلام وقت بخیر
من خونریزی دارم و نمیدونم خونریزیم برای عادت ماهیانس یا باردارم. میشه فرق خونریزی عادت ماهیانه و خونریزی لانه گزینی رو بگید؟

پاسخ

سلام دوست عزیز.

شما باید در این مواقع یعنی تا زمانی که تست بارداری انجام دهید متوجه شوید که خونریزی شما مربوط به پریود بوده و یا خونریزی لانه گزینی می باشد. خونریزی لانه گزینی هنگامی که تخمک شما بارور شده باشد و  در دیواره ی رحم لانه گزینی کند به وجود می آید. اما خونریزی لانه گزینی تفاوت هایی با خونریزی پریودی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  1. رنگ خونریزی لانه گزینی صورتی نزدیک به قهوه ای است. اما خونریزی پریودی در هنگام شروع صورتی روشن و قهوه ای بوده و پس از زمان کوتاهی رنگ آن تبدیل به قرمز زرشکی می شود.
  2. زمانی که شما پریود شوید جریان خونریزی شما با قدرت تر از زمانی است که خونریزی لانه گزینی باشد. هرچند پریود سبک شروع می شود اما سپس با قدرت بیشتری جریان خواهد داشت. اما خونریزی لانه گزینی به طور معمول به شکل سبک و لکه بینی است. همچنین خونریزی پریودی چهار تا هفت روز طول می کشد. در حالی که خونریزی لانه گزینی یک تا سه روز طول می کشد.
  3. سومین تفاوت در ارتباط با گرفتگی است. گرفتگی که مربوط به پریود باشد بیشتر بوده و مدت زمان بیشتری هم طول می کشد. اما در این مورد گرفتگی سبک بوده و مدت زمان کوتاه تری طول می کشد.
  4. یکی از مهم ترین نشانه های پریودی که در صورت مشاهده ی آن می توانید اطمینان داشته باشید که خونریزی شما مربوط به پریودی است، لخته شدن خون همزمان با حجم زیادی خونریزی می باشد.

همچنین اگر شخص باردار باشد علائم بارداری مثل حالت تهوع، نوسانات اخلاقی و ... را خواهد داشت.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی
هانیه طهماسبی چهارشنبه 30 آذر 1401
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی