farsi beauty

برای سرماخوردگی در تابستان چه بخوریم

مبینا کریمی
مبینا کریمی دوشنبه 25 مهر 1401

سلام وقتتون بخیر، برای درمان سرماخوردگی و زکام در تابستان چه بخوریم؟

پاسخ
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

یکی از سوالات مهمی که در فصل تابستان و در مواجهه با سرماخوردگی برای شما به وجود می آید این سوال است. در فصل تابستان میوه هایی هستند که برای سرماخوردگی مناسب بوده و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

هندوانه یکی از میوه های مناسب برای سرماخوردگی در فصل تابستان است. زیرا هندوانه دارای ویتامین C بوده و به دلیل آنکه در این بیماری مقدار بسیاری آب از بدن خارج می شود.هندوانه می تواند میوه ای مناسب برای سرماخوردگی باشد.

طالبی یکی دیگر از میوه های مناسب می باشد. علاوه بر طالبی، گرمک، دستنبو، جانا و سایر میوه های هم خانواده آن نیز بسیار مفید می باشند. البته باید مراقب میزان قند آن بوده و‌در صورتی که آب آن را می گیرید شکر اضافه نکنید.

شلیل نیز یکی از میوه های تاثیر گذار در درمان این بیماری است. شلیل دارای مقدار زیادی ویتامین A و C بوده و همچنین می تواند سیستم ایمنی شما را تقویت کند. این میوه، میوه ای بسیار مهم در مقابله با سرماخوردگی است.

گیلاس و آلبالو نیز دو میوه ی تاثیر گذار هستند که دارای مقدار زیادی ویتامین بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

شاید برایتان جالب باشد که مصرف گوجه فرنگی هم می تواند در دوران سرماخوردگی بسیار مناسب باشد. گوجه فرنگی دارای مقدار زیادی ویتامین A و ویتامین C بوده و می توان به عنوان میوه ای تب بر از آن نام برد.

آلو نیز یکی از میوه های تاثیر گذار در درمان سرماخوردگی است. اما مراقب باشید که بیش از حد آلو مصرف نکنید زیرا سیستم‌گوارشی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی
هانیه طهماسبی جمعه 29 مهر 1401
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی