farsi beauty
آبلیمو

خواص آب لیمو برای چربی سوزی+فواید آبلیمو

غزاله راستاد
غزاله راستاد جمعه 29 مهر 1401

سلام وقت بخیر
این حقیقت داره که آبلیمو برای چربی سوزی و لاغری مناسب است؟

پاسخ

آیا آبلیمو چربی سوز است

آب لیمو می تواند یک عامل مهم برای افزایش سوخت و ساز بدن باشد و علاوه بر آن متابولیسم بدن را بالا ببرد. در نتیجه می توان این نتیجه را گرفت که آب لیمو می تواند تاثیرات مثبتی بر روی روند لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

علاوه بر آن آب لیمو دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین c و مواد مغذی می باشد. تمام این موارد دست به دست هم دادند که بتوان از آب لیمو برای چربی سوزی استفاده کرد.

همچنین لازم به ذکر است که آب لیمو از میزان کالری بسیار پایینی برخوردار است، به طوری که نوشیدن یک لیوان آب به همراه نصف آب یک لیمو تنها 6 کالری خواهد داشت. در نتیجه نوشیدن شربت آب لیمو و یا هر نوشیدنی کم کالری به همراه غذا می تواند میزان کالری جذب شده را کاهش دهد.

تاثیر لیمو در کاهش وزن

علاوه بر موارد ذکر شده در رابطه با تاثیر آب لیمو برای چربی سوزی، آب لیمو موجب بالا رفتن میزان انرژی بدن و میزان تولید گرما نیز خواهد شد. که این امر می تواند لاغری و کاهش وزن و در نتیجه چربی سوزی را به همراه داشته باشد.

حال در صورتی که آب لیمو با داشتن رژیم غذایی مناسب همراه باشد، میزان تاثیر آن چندین برابر خواهد شد.

شربت لیمو موهیتو

فواید لیمو ترش در ارتباط با لاغری و چربی سوزی

  • بهبود عملکرد کبد
  • بهبود عملکرد کیسه صفرا
  • تحریک کننده اندام گوارشی
  • دارای میزان فیبر بالا
  • بهبود کارکرد کلیه و ادرار آوری
  • آنتی اکسیدان قوی

آب لیمو و چربی سوزی از نگاه دیگر

ما برای جذب مواد مغذی، هضم مناسب غذا و سم زدایی طبیعی به یک دستگاه گوارش سالم نیاز داریم این عوامل در جهت کاهش وزن سالم ضروری می باشند از گذشته تا کنون از آبلیمو به عنوان تقویت کننده دستگاه گوارش استفاده می شود همچنین به بدن برای جذب بیشتر کلسیم کمک می کند و کلسیم جذب شده در سلول های چربی ذخیره می شوند. پزشکان به این نتیجه رسیده اند که سلول هایی که کلسیم بیشتری دارند، چربی را به میزان بیشتری می سوزانند.

شربت لیمو موهیتو

آبلیمو و چربی خون

با اینکه آب لیمو دارای فواید بسیاری برای بدن می باشد، اما بر اساس تحقیقات انجام شده آبلیمو نمی تواند تاثیر مثبتی بر روی چربی خون داشته باشد. در واقع برای کاهش چربی خون لازم است که فرد سبک زندگی خود را تغییر دهد و از یک برنامه غذایی مناسب استفاده کند.

آیا آب چربی سوز است

نوشیدن آب نیز می تواند تاثیر زیادی بر روی لاغری و چربی سوزی داشته باشد. همچنین نوشیدن آب میزان متابولیسم را افزایش می دهد. علاوه بر آن میزان اشتهای شما را کاهش می دهد و آلودگی بدن شما را از بین می برد.

نوشیدنی چربی سوز

شربت آبلیمو عسل

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی
نرگس کاظمی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402
farsibeauty instagram page

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی