farsi beauty
روغن زیتون

آیا روغن زیتون صورت را چاق میکند؟ روش های چاقی صورت با روغن زیتون

سهیلا هاشمی
سهیلا هاشمی جمعه 27 آبان 1401

سلام میخواستم بدونم روغن زیتون برای چاقی صورت خوبه؟

پاسخ

روغن زیتون و فواید آن

روغن زیتون فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد، مصرف آن به عنوان روغن خوراکی می تواند برای دستگاه گوارش بسیار مفید واقع شود زیرا دارای اثرات آنتی باکتریال دارد و حاوی ویتامین های محلول در چربی A, C, E, D, K باشد.

ماساژ صورت با روغن زیتون برای چاقی

روغن زیتون خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، از اکسیداسیون جلوگیری می کند و جلوی آسیب سلولی را می گیرد، همچنین خاصیت مرطوب کنندگی دارد و می تواند با اگزما و آکنه های صورت مبارزه کند، ماساژ دادن صورت با روغن زیتون می تواند به عنوان یک لایه بردار عمل کند و صورت را حجم دهد.

روغن چاق کننده صورت

روغن زیتون نوعی لوسیون چاق کننده صورت شناخته شده که با ماساژ دادن مستقیم آن بر روی صورت به مرور زمان موجب حجم دهی و چاقی پوست صورت در کمتر از چند هفته می شود.

روغن زیتون

خواص روغن زیتون و ماساژ آن بر روی پوست صورت

علاوه بر خواص چاق کنندگی و حجم دهی صورت، روغن زیتون می تواند به عنوان یک ماده ضد آب کبودی زیر چشم و پف بیش از اندازه چشم ها را کم کند.

شما حتی می توانید از آن به عنوان یک پاک کننده آرایشی استفاده کنید، مصرف روغن زیتون اصل برای صورت می تواند زخم های صورت را بهبود دهد و در درمان چین و چروک ها موثر واقع شود.

روغن زیتون میزان کالری مصرفی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند در کنار اضافه وزن سالم حجم دهی را تجربه کنید.

روغن زیتون و اهمیت آن برای بدنسازان

استفاده از این روغن برای ورزشکاران و بدنسازان به دلیل حجم دهی عضلات و بهبود سلامت دستگاه گوارش بسیار مشهور است، مصرف این روغن و ماساژ آن بر روی پوست بدن انعطاف پذیری عضلات را بیشتر می کند و عضلات بدن را سفت تر و محکم می کند.

روغن زیتون

روغن زیتون و لاغری شکمی

به طور معمول مصرف روغن زیتون می تواند چاقی در ناحیه شکم و پهلو را کاهش دهد و موجب لاغری شود.

آیا روغن زیتون چاق کننده صورت است؟

اگر شما هم با خود فکر می کنید که کدام روغن صورت را چاق می کند بهتر است ماسک های حاوی روغن زیتون را امتحان کنید تا پوست شفاف و سالم را تجربه کنید.

معرفی روش های چاقی صورت با روغن زیتون

شما می توانید برای بهره برداری از خواص سرشار روغن زیتون از آن جهت چاقی صورت استفاده کنید؛ کافیست در نصف فنجان روغن زیتون و یک تکه صابون به همراه دو قاشق غذاخوری آب و دو قاشق غذاخوری گلیسیرین مخلوط کنید و در طی روز دو الی سه بار این ماسک را بر روی صورت قرار دهید تا علاوه بر لایه برداری، روشن سازی پوست، جلوگیری از پیری زودرس، بهبود زخم ها، بازسازی سلول های پوستی و پاک کردن ضایعات پوستی صورت شما را حجیم تر و چاق تر کند.

روغن زیتون

خطرات استفاده از روغن زیتون برای پوست

با توجه به مزایای بسیار بالای روغن زیتون، استفاده بیش از حد آن ممکن است برای شما مشکلاتی را به وجود بیاورد:

تحریک یا آسیب پوستی

متاسفانه در بازار روغن هایی با کیفیت پایین را به جای روغن زیتون اصل جایگزین می کنند و استفاده بیش از حد این روغن ها که حاوی مواد شیمیایی و مواد افزودنی می باشد می تواند موجب آسیب پوستی یا تحریک پوست شود.

اگزمای آتوپیک در کودکان

روغن زیتون اگزمای پوست کودکان را که علت سابقه خانوادگی در آنها رخ داده بیشتر می کند.

بستن منافذ پوست

روغن زیتون به دلیل سنگین بودن ممکن است که منافذ پوست را ببندد و باکتری ها را لای پوست گیر بیندازد، در این صورت ممکن است مشکلاتی برای پوست شما به وجود آید، پس حتماً پس از ماساژ روغن زیتون روغن اضافی را از روی صورت پاک کنید.

در آخر لازم است بدانید

با توجه به آنکه روغن زیتون خواص بسیار زیادی برای طراوت و شادابی و حجم دهی پوست صورت شما دارد، ممکن است با استفاده بیش از حد اثرات منفی بر روی پوست شما بگذارد و پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از این ماسک ها اگر دارای پوستی حساس هستید چند قطره از روغن زیتون را روی قسمت کوچکی از پوست بازو بریزید و پس از 48 ساعت مشاهده نکردن علائم خاصی از این روغن جهت استفاده از ماسک یا ماساژ صورت بهره بگیرید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری
پویش تشکری دوشنبه 28 فروردین 1402
farsibeauty instagram page
پرسش و پاسخ

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی