farsi beauty
آبرسان صورت

آیا وازلین برای پوست صورت ضرر دارد؟ فواید وازلین برای لاغری

مبینا افشار
مبینا افشار جمعه 11 آذر 1401

سلام وقتتون بخیر. استفاده از وازلین ممکنه برای پوست مضر باشه؟

پاسخ

سلام همراه گرامی.

در صورتی که پوست چربی دارید که استعداد جوش زدن دارد ما مصرف وازلین را به شما پیشنهاد نمی کنیم. علاوه بر این، لازم است از وازلین در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید. زیرا استفاده ی طولانی مدت از آن به خصوص برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند می تواند باعث جوش، آکنه و التهاب پوست شود. علاوه بر این، استفاده از وازلین برای پوست آفتاب سوخته نیز سفارش نمی شود. زیرا ممکن است باعث شدید شدن آفتاب سوختگی شود.

بنابر این، از مضرات وازلین برای پوست صورت می توان به بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه در افراد دارای پوست چرب و مستعد جوش اشاره کرد.

آیا وازلین صورت را چاق می کند؟

یکی از نکات مهمی که در ارتباط با چاق شدن صورت باید به آن توجه کنید این است که شما می بایست پوست خود را مرطوب نگه داشته و یک روتین پوستی مرطوب داشته باشید. استفاده از بعضی از مرطوب کننده ها که وازلین هم در دسته ی آن ها قرار می گیرد می توانند در چاق شدن صورت موثر باشند. اما نکته ی مهمی که در این باره باید به آن توجه کنید این است که باید از وازلین به صورت مداوم استفاده کنید که به نتیجه ی مورد نظر دست پیدا کنید.

لاغری شکم با وازلین

استفاده از وازلین برای لاغری شکم یکی از روش های بسیار موثری است که انجام آن می تواند تاثیر خوبی داشته باشد. شما به کمک وازلین می توانید سرعت لاغری شکم را افزایش دهید.

همچنین استفاده از وازلین همراه با ورزش می تواند روند کاهش وزن را بهبود ببخشد و تاثیر ورزش بر روی لاغری شکم را چند برابر کند. وازلین می تواند باعث افزایش دما، تعریق و تقویت گردش خون شود.

چگونه از وازلین برای لاغری شکم استفاده کنیم؟

مقداری وازلین را داخل یک ظرف مناسب بریزید و سپس یک کپسول ویتامین E را باز کنید و پودر آن را به وازلین اضافه کنید. در نهایت هم مقداری ویکس به ترکیب اضافه کرده و ترکیب به دست آمده را روی شکمتان بزنید. و اجازه دهید پانزده تا بیست دقیقه بماند. شکم خود را با یک پارچه ببندید تا لباستان کثیف نشود. در طول این بیست دقیقه هم پیاده روی کنید تا به مقصود مورد نظرتان دست پیدا کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است سه تا چهار بار در طول هفته این کار را انجام دهید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی
هانیه طهماسبی جمعه 22 اردیبهشت 1402
farsibeauty instagram page

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی