farsi beauty

چگونه مژه های بلند داشته باشیم؟

شیرین میرزایی
شیرین میرزایی یکشنبه 15 آبان 1401

سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم روش هایی وجود داره که با کمک اونها بشه مژه هارو بلند کرد؟

پاسخ

سلام دوست عزیز. برای بلند شدن مژه ها چند راه وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. می توانید از روغن کرچک استفاده کنید. برای این هدف کافی است یک تا دو قطره روغن کرچک را با یک قطره روغن اسطخودوس یا گل رز یا روغن درخت چای ترکیب کرده و به کمک فرچه شب ها به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا صبح بر روی مژه هایتان بماند.
  2. می توانید از ترکیب دو قطره روغن زیتون و دو قطره روغن کرچک استفاده کنید. ترکیب به دست آمده را پیش از خواب به کمک فرچه به مژه هایتان زده و اجازه دهید تا صبح بماند.
  3. می توانید پوست یک عدد لیمو را خیسانده و به قطعه های کوچک خرد کنید. و آن را در یک چهارم روغن زیتون یا کرچک بخیسانید. و این روغن را قبل از خوابیدن به مژه هایتان بزنید.
  4. برگ چای سبز را در یک فنحان آب گرم بخیسانید. زمانی که آب سرد شد از آن به مژه ها زده و زمان دهید تا صبح روی مژه هایتان بماند‌.
  5. کمی شی باتر را بین انگشت هایتان بگذارید تا گرم شود. سپس به کمک نوک انگشت هایتان آن را به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا صبح بر روی مژه هایتان بماند.
  6. یک عدد کپسول ویتامین E را باز کرده و از آن به مژه هایتان زده و اجازه دهید به مدت یک شب یا سه چهار ساعت بر روی مژه ها مانده و سپس آن را بشویید.

همچنین می توانید قرص بیوتین مصرف کرده و یا می توانید پلک و خط مژه را به کمک دست ماساژ دهید تا  سبب رشد مژه ها شوید. علاوه بر این ها می توانید فرچه ی تمیز ریمل را دو تا سه بار به مژه هایتان بزنید تا گردش خون افزایش پیدا کند. همچنین از مواد غذایی دارای پروتئین و چربی های سالم استفاده کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی
هانیه طهماسبی یکشنبه 15 آبان 1401
farsibeauty instagram page

فروردین ماهی

اردیبهشت ماهی

خرداد ماهی

تیر ماهی

مرداد ماهی

شهریور ماهی

مهر ماهی

آبان ماهی

آذر ماهی

دی ماهی

بهمن ماهی

اسفند ماهی