farsi beauty
7a3fd779-f190-42ba-8766-af8700f0e6d0-روز-زن---روز-مادر.jpg

برای روز مادر، روز زن چی بخرم؟

گل

گل:

گل ها همیشه جزو بهترین کادوها برای بانوان می باشند. بنابر این خرید دسته  گل های خوش بو و جعبه های گل زیبا اولین پیشنهاد ما به شما است.

مسافرت بلیط تور

بلیط تور تفریحی:

هدیه ی  بلیط تور تفریحی یکی از هیجان انگیز ترین کادو هایی است که می‌تواند هر خانمی را غافل گیر کند.

شال و روسری

شال و روسری: 

شال و روسری نیز جزو هدیه هایی هستند که طرفداران زیادی دارند. و می‌توان به عنوان هدیه ای زیبا به مادر و یا همسر هدیه داد.

کیف و کفش زنانه

کیف و کفش:

خانم های خوش پوش همیشه به دنبال تعداد زیادی کیف و‌کفش هستند که بتوانند در کنار لباس های مختلف از آن ها استفاده کنند. بنابر این کیف و‌کفش یکی از کادوهای مناسبی است که هر زنی همیشه به آن احتیاج خواهد داشت.

عطر

عطر:

گزینه ی پیشنهادی دیگر ما هدیه ای است که امکان ندارد خانمی از آن خوشش نیاید. کافی است یک شیشه عطر تهیه کرده و به مادر یا همسرتان هدیه دهید تا آن ها هر بار با استفاده از آن به یاد شما بیفتند.

ابزار مانیکور و پدیکور

ست مانیکور:

هدیه ی کارآمد دیگری که می تواند برای هر خانمی با هر سلیقه ای مناسب باشد ست مانیکور می باشد. خانم ها در خانه قطعا به آن نیاز خواهند داشت.

لوازم آرایش

لوازم آرایش:

برخی خانم ها علاقه ی زیادی به آرایش دارند. اگر همسر یا مادرتان جزو این دسته از افراد هستند، خرید لوازم آرایشی برای آن ها مناسب می باشد.

کتاب

کتاب:

یکی از بهترین هدیه هایی که می توان به افراد هدیه کرد، کتاب است. کافی است که متوجه شوید همسر یا مادرتان به چه نوع کتابی علاقه دارند و سپس کتاب مورد علاقه شان را تهیه کنید. تا متوجه شوید که چقدر از هدیه تان خوششان خواهد آمد.

ماساژ سوئدی swedish massage

رزرو خدمات آرایشگاه یا ماساژ:

اگر به دنبال هدیه ای متفاوت و جذاب هستید می توانید به سراغ رزرو خدمات آرایشگاه و یا ماساژ بروید. شک نکنید که مادر یا همسرتان عاشق این ایده خواهند شد.

خرید ساعت مچی

ساعت مچی:

اخرین پیشنهاد ما که همیشه به عنوان کادویی جذاب مورد استقبال قرار میگیرد، ساعت می باشد. خرید ساعت مچی جزو بهترین هدیه هایی است که هر فردی می تواند دریافت کند.