farsi beauty

بهترین نوشیدنی های طبیعی برای لاغری و کاهش وزن

اسموتی آبمیوه

اضافه وزن و چاقی چیست؟

چاقی یکی از مشکلات خطرناک امروزی می باشد، در عصر امروز به دلیل عدم تحرک و مصرف غذاهای چرب و فست فودی اضافه وزن گریبانگیر بسیاری از افراد دنیا شده است، در این مقاله قرار است شش نوع نوشیدنی موثر برای کاهش وزن و لاغری به شما معرفی کنیم تا از آن جهت تناسب اندام استفاده کنید.

6 نوشیدنی موثر برای کاهش وزن

سرکه سیب

1. سرکه سیب

سرکه سیب فاقد کربوهیدرات است و کالری کمی دارد، حدود 5 درصد از آن از اسید استیک تشکیل شده است و طبق گفته محققان انسولین را کاهش می دهد، تحقیقات ما نشان می دهد سرکه سیب و مصرف آن در وعده های غذایی باعث می شود شخص احساس سیری کند و پرخوری را کم کند، سرکه سیب می تواند به مهار هوس های مضاف در بدن کمک کند و فقط کافیست 2 قاشق غذاخوری از سرکه سیب را با آب ترکیب کرده و آن را قبل از غذا بنوشید.

آبلیمو مجلسی

2. آبلیموی طبیعی

تحقیقات ما نشان می دهد مصرف آبلیمو می تواند به کاهش وزن کمک کند، کافیست وقتی از خواب بیدار می شوید یک لیوان آب لیمو و عسل را مخلوط کرده و بهتر است آن را با آب گرم بنوشید، مصرف این ترکیب می توانند در هیدراته ماندن بدن کمک بسزایی کند و همچنین به حذف کالری های اضافی کمک کند.

چای دارچین

3. چای دارچین

از دیگر از نوشیدنی های مخصوص لاغری چای دارچین می باشد، چای دارچین حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد و انرژی بیشتری به بدن می دهد، قند بیشتری را در جریان خون شما باقی گذاشته و مانع افزایش وزن می شود.

این چای برای گرم کردن بدن مفید است و هنگامی که سردی معده و بدن گرفته شود دیگر چاق نخواهید شد، شما می توانید 21 روز به طور مکرر چای دارچین و عسل را میل کنید تا کاهش وزن را تجربه کنید.

آب

4. آب یخ

تحقیقات جدید ما مصرف آب یخ می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد اگر آب یخ میل کنید بدن برای گرم شدن نیاز به تلاش بیشتری دارد، نوشیدن فقط سه لیوان آب یخ در طول روز موجب می شود 100 کالری اضافی در بدن سوخته شود؛ اما لازم است بدانید هرگز نباید بلافاصله پس از غذا خوردن آب یخ مصرف کنید زیرا موجب چربی کبد و مشکلات کبدی می گردد.

ماچا

5. چای سبز ماچا

چای سبز ماچا نیز نوعی چای سبز است که به افزایش اسید های آمینه و کلروفیل کمک می کند، آنتی اکسیدان آن 10 برابر است چای سبز معمولی است، کافئین و کاتچین نیز در آن موجود می باشد؛ مصرف این چای می تواند برای کاهش وزن موثر باشد و به سلامت اندام های بدن کمک کند.

این چای بسیار مقرون به صرفه است و کافیست روزی دو بار آن را قبل از ناهار و قبل از شام میل کنید، بهتر است دو ساعت قبل از وعده های غذایی این چای را بنوشید.

قهوه

6. قهوه سیاه

مصرف قهوه سیاه می تواند چربی های بدن را بسوزاند و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در بدن عمل کند، قهوه سیاه حاوی ریبوفلاوین، منگنز، منیزیم، نیاسین، پتاسیم و پانتوتنیک می باشد و بهتر است که آن را با شیر نارگیل و شیر غلیظ یا روغن نارگیل و دارچین مخلوط و سپس آن را میل کنید.

در آخر

این نوشیدنی ها را در برنامه غذایی خود بگذارید تا بتوانید به طور کامل لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب