farsi beauty

از فواید و عوارض گن ساعت شنی چه می دانید؟

گن ساعت شنی

مسلما هیچکس از داشتن چربی های اضافه خوشش نمی آید و مایل است تا هر چه زودتر از شر این چربی های زائد خلاص گردد؛ اما مسئله اینجاست که رهایی از این چربی ها، کار چندان راحتی نیست. آب شدن چربی ها نیازمند ورزش و تمرینات سخت و نفس گیر است. متاسفانه با توجه به افزایش مشغله های زندگی، فرصتی برای ورزش کردن باقی نمانده و تمام وقت انسان، صرف کار و مسائل مهمتر زندگی می شود. هر چند ورزش کردن هم جزء بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد، اما دلایل مختلفی باعث شده اند تا این اقدام به تعویق بیفتد.

خوشبختانه مهندسین پزشکی با تکیه بر تخصص و دانش خود، راهی مناسب جهت خلاصی از چربی ها پیدا کرده اند. البته این راهکار، موقتی بوده و دائمی نیست. گن ساعت شنی یکی از محصولات کاربردی و مفیدی است که اندام بدن را فیت و لاغر نشان داده و اثری از چربی ها هویدا نخواهد کرد. بنابراین می توان به فواید گن ساعت شنی پی برد. این نوع گن، فرم ساعت شنی را به بدن عطا کرده و نواحی کمر و پهلو را باریک تر نشان می دهد.

در واقع این گن، انحنای بدن را افزایش داده و یک اندام رویایی و زیبا را برای افراد محقق می سازد. گن مذکور از جنس لاتکس می باشد. لاتکس ماده ای است که از نوعی صمغ گیاهی تولید گردیده و تعریق و فشرده سازی سلول های چربی را به دنبال دارد.

چه کسانی می توانند از گن ساعت شنی استفاده کنند؟

گن ساعت شنی را می توان یکی از بهترین و کارآمدترین گن های لاغری به شمار آورد. با بررسی فواید گن ساعت شنی در می یابیم که این محصول، اثری سریع تر از سایر گن ها داشته و باعث فرم گرفتن عضلات و لاغری می شود. البته نباید فراموش کرد که استفاده از گن به تنهایی کافی نیست و برای حصول نتایج بهتر، می بایست ورزش های هوازی را انجام داد و رژیم غذایی سالم و کم چربی را در پیش گرفت.

گن ساعت شنی

چرا باید از گن ساعت شنی استفاده کنیم؟

حال یکی از سوالاتی که راجع به این گن به وجود آمده و می خواهیم به آن پاسخ دهیم؛ این است که چه افرادی می توانند از این محصول استفاده نمایند؟ افرادی که دارای اندام مناسبی بوده و فقط در نواحی شکم و پهلو دارای چربی اضافه می باشند، می توانند با استفاده منظم از این گن، کم کم از این چربی ها رهایی یابند.

جراحی های شکم، فرم بدی به این ناحیه داده و اگر مراقبت های کافی صورت نگیرد، این فرم، ثابت باقی خواهد ماند. تنها راهی که می توان با کمک آن، جلوی این اتفاق را گرفت، استفاده از گن ساعت شنی است. این گن یک نوع ابزار مراقبتی است که پس از جراحی شکم به یاری افراد آمده و از بد فرم شدن این ناحیه پس از جراحی، جلوگیری به عمل می آورد.

آیا می دانید گن ساعت شنی حتی برای کسانی که در ناحیه کمر دچار درد اندکی هستند نیز قابل استفاده است؟ بله این گن در کنار کمربندهای طبی به تسکین و آرام شدن درد کمک کرده و دردهای خفیف را از بین می برد. به جز این، بانوانی که به تازگی زایمان کرده اند، می توانند با کمک این گن، به شکم و پهلوی خود، فرم مناسبی بخشیده و شکل طبیعی این نواحی را به آنها بازگردانند. همچنین افرادی که به عنوان یک ورزشکار حرفه ای فعالیت دارند، می توانند به کمک این گن، عضلات شکم و پهلو را تقویت نموده و فرم بهتری به آنها ببخشند.

فواید گن ساعت شنی چیست؟

تغییر محسوس در اندام بدن

یکی از بارزترین فواید گن ساعت شنی، تغییر محسوس در اندام ظاهری است. البته این نتیجه در اثر استفاده مداوم از این گن اتفاق افتاده و باید به این موضوع دقت نمود. افرادی که به دنبال داشتن یک اندام بی نقص هستند، می توانند با کمک این گن به اهداف مطلوب خود دست یابند.

موثر در سوخت و ساز بدن

یکی از عوامل موثر در لاغری، افزایش سوخت و ساز بدن است. هر اندازه بدن دارای سوخت و ساز بیشتری باشد، به همان نسبت، فرم ایده آل تری پیدا خواهد کرد. گن ساعت شنی با افزایش دمای بدن، سوخت و ساز را بالا برده و در نهایت، از چربی های مازاد بدن می کاهد.

گن ساعت شنی

کاهش اشتها

گن ساعت شنی باعث فشرده نمودن معده شده و از این طریق، اشتها را کاهش می دهد. بنابراین افراد با بستن این گن، کمتر از حالت معمول، غذا میل کرده و راحت تر لاغر خواهند شد.

محافظت از ستون فقرات

فواید گن ساعت شنی، منحصر به ظاهر نیست، بلکه این گن در حصول نتایج مثبت درمانی نیز موثر بوده و از شدت دردها به ویژه درد کمر می کاهد. علت این موضوع را می توان مربوط به تاثیرات این گن در محافظت از ستون فقرات و کمر دانست. گن فوق باعث می شود تا حالت طبیعی ستون فقرات حفظ شده و هیچ دردی به سراغ آن نیاید.

فاقد محدودیت در استفاده

تمامی افراد با هر سایز و وزنی می توانند از این گن استفاده نموده و فواید آن را دریابند. نکته ای که باید به آن توجه کرد، این است که گن مورد نظر برای همه بزرگسالان مناسب بوده و تنها برای افرادی که به سن بلوغ نرسیده اند، ایده آل نیست.

فروشگاه تجهیزات پزشکی درمان مدیکال عرضه کننده انواع گن های ساعت شنی و گن های لاغری یکی از فروشگاه های معتبر در عرضه انواع تجهیزات پزشکی می باشد که جهت مشاهده و خرید انواع گن ساعت شنی می توانید از این فروشگاه دیدن کنید.

عوارض گن های ساعت شنی چیست؟

اگر چه تعداد فواید گن ساعت شنی، بسیار زیاد است، اما از عوارض این گن نمی توان غافل شد. اگر تایم استفاده از این گن رعایت گردد، مشکلی به وجود نمی آید، اما اگر این تایم از 8 یا 10 ساعت فراتر رود، قطعا عوارضی را به وجود خواهد آورد. در ادامه، عوارض گن ساعت شنی را بررسی خواهیم کرد:

ایجاد مشکلاتی در تنفس

در صورت استفاده طولانی مدت از این گن و عدم رعایت زمان مناسب جهت استفاده از آن، مشکلات تنفسی جدی برای فرد به وجود خواهد آمد. این گن با تحت فشار قرار دادن زیر شکم و قفسه سینه، بر ریه ها نیز فشار وارد نموده و از عمق نفس ها می کاهد. با ادامه این روند، اکسیژن رسانی به سایر اعضای بدن، مختل گردیده و مشکلات بدتری به وقوع خواهند پیوست.

کاهش آب بدن

با تعریق بدن در اثر استفاده از گن لاغری، آب بدن به میزان قابل ملاحظه ای از دست خواهد رفت. به دنبال آن علائمی مثل خشکی دهان رخ داده و افت فشار، ضعف، سرگیجه، سردرد و ... نیز اتفاق می افتند. لذا باید پیش از استفاده از این گن به مقدار کافی آب بنوشید تا بدن دهیدراته نشود.

گن ساعت شنی

ناراحتی های پوستی

متاسفانه برخی از افراد که دارای پوست حساس هستند، با بستن گن دچار ناراحتی های پوستی می شوند. به ویژه قسمت هایی که زیر گن قرار گرفته اند، دچار این عارضه می گردند. سوزش، التهاب و در برخی موارد ضایعات قارچی از عوارض پوستی مربوط به بستن گن به شمار می آیند.

ناهنجاری های گوارشی

اگرچه یکی از فواید گن ساعت شنی، کاهش اشتهاست، اما حقیقت تلخ ماجرا اینجاست که این گن با تحت فشار قرار دادن معده و سایر اندام های گوارشی مثل روده، مشکلات گوارشی جدی مثل تهوع، تنبلی روده و ... را به وجود خواهد آورد. اگر با همه این تفاسیر، تصمیم خود برای خرید گن ساعت شنی را گرفته اید، با مراجعه به سایت تجهیزات پزشکی درمان مدیکال، به این هدف دست یافته و لاغری و تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

173 مطلب