farsi beauty

خواص شگفت انگیز ویتامین E برای سلامت پوست و مو

ویتامین E

 

ویتامین E که به ویتامین زیبایی شهرت دارد .یکی از پر فایده ترین ویتامین ها برای پوست و مو می باشد و سبب درخشش و جوانسازی آن می شود. این ویتامین دارای خاصیت فوق العاده ی آنتی اکسیدانی بوده و توانایی بی نظیری در محافظت از بدن در برابر بیماری هایی از جمله سرطان ؛ بیماری های قلبی و حتی آلزایمر دارد.همچنین ویتامین E می تواند از بدن در برابر تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت کند.

چند نمونه از تاثیرات بی نظیر ویتامین E بر روی پوست :

 

چگونه از ویتامین E استفاده کنیم ؟!

این ویتامین در هر صورت برای بدن ضروری بوده و یک قرص فوق العاده ی ضد پیری و ضد چروک می باشد. شما میتوانید کپسول آن را میل کنید و یا آن را به صورت مستقیم به پوستتان بمالید. استفاده از این کپسول برای پوست سبب تامین رطوبت پوست می شود.

روش استفاده از ویتامین E بر روی پوست :

 در ابتدا پوستتان را کاملا تمیز کرده و آن را با حوله ای تمیز خشک کنید. سپس کپسول را به کمک سوزن کمی سوراخ کرده و سپس محتویات درون قرص را به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید. و به مدت پنج دقیقه این کار را تکرار کنید.

نکته : قبل از انجام این کار مقداری از محتویات کپسول را بر روی بازوی خود امتحان کرده و اطمینان حاصل کنید که نسبت  به آن حساسیت ندارید.

قرص ویتامین E و رفع جوش :

این ویتامین سرشار از آنتی اکسیدان بوده و سبب می شود پوستتان زیبا و بی نقص شود. برای از بین بردن جوش ها و آکنه ها کافی است دو الی سه کپسول ویتامین E را به کمک سوزنی سوراخ کرده و مواد آن را مستقیما روی جوش و آکنه بگذارید و اجازه دهید یک شب تا صبح بر روی آن بماند و صبح روز بعد آن را با آب بشویید. این  عمل را هر شب تکرار کنید تا شاهد نتیجه ی فوق العاده ی آن باشید.

استفاده از قرص ویتامین E برای دور چشم :

 این ویتامین سبب بازسازی کلاژن  پوست شده و در از بین بردن تیرگی دور چشم بسیار موثر هست. برای رسیدن به این منظور کافی است دو الی سه عدد کپسول ویتامین E را به کمک سوزن سوراخ کرده و مواد آن را اطراف چشم هایتان بمالید.  این کار را دو الی سه هفته به صورت ممتد انجام دهید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن باشید.

آیا استفاده از ویتامین  E برای چاقی صورت مناسب است؟

مالیدن این ویتامین بر روی پوست بیشتر سبب جوانسازی و رفع چین و چروک پوست می شود. و به صورت مستقیم نقشی در چاقی صورت ندارد.

آیا مالیدن این ویتامین بر روی پوست چرب درست است؟

مالیدن ویتامین E بر روی پوست چرب اصلا توصیه نمی شود زیرا اگر پوست چرب پر از آکنه داشته و از ویتامین E استفاده کنید ممکن است وضعیت شما بدتر شود.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب