farsi beauty

طرز تهیه سوپ سبزیجات خوشمزه و رژیمی

سوپ سبزیجات

همه ما اغلب شنیده ایم سوپ یک غذای مقوی مخصوص افرادیست که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و یا بیمار شده اند. این بیماری می تواند شامل سرماخوردگی، ویروس ها، آنفولانزا، کرونا و یا بیماری های خود ایمنی و مادرزادی باشد. جالب است بدانید سوپ فقط برای بهبود بیماری نیست!

سوپ را می توانید جهت کاهش وزن هم استفاده کنید؛ شما می توانید در منزل یک سوپ چربی سوز قوی را آماده کنید. در این آموزش آشپزی شما یاد می گیرید چگونه سوپ سبزیجات شامل ویتامین های گروه К و A و В را تهیه کنید.

مواد لازم:

هویج متوسط

1 عدد

پیازچه تازه

½ پیمانه

گوجه فرنگی تازه

3 پیمانه

کرفس

1 پیمانه

آرد

2 قاشق غذاخوری

آب مرغ

1 پیمانه

قارچ

4 عدد

روغن زیتون

2 قاشق غذاخوری

نخود فرنگی

به مقدار دلخواه

دارچین

⅓ قاشق چای خوری

فلفل سبز تند

2 عدد

نمک و فلفل

به مقدار لازم

دستور پخت سوپ سبزیجات رژیمی

برای آماده سازی سوپ سبزیجات چربی سوز لازم است کرفس را به همراه هویج، قارچ، فلفل سبز و گوجه فرنگی خرد کنید و با مقداری روغن زیتون مواد را تفت دهید.

پس از آن که خامی سبزیجات گرفته شد، آب مرغ پخته شده را در قابلمه مجزا ریخته و پس از کمی جوشیدن آرد را با سبزیجات به آب مرغ اضافه کنید.

پس از پخت سبزیجات با آب مرغ در شعله ملایم باید مرغ را ریش ریش کنید و با ادویه به مواد اضافه کنید.

در انتها نیز باید به مدت 10 دقیقه به سوپ اجازه پخت دهید و پس از آن سوپ را سرو کنید.

تاثیر سوپ چربی سوز بر روی کاهش وزن

در واقع همان طور که مشاهده کردید در این سوپ از سبزیجات خاص برای کاهش وزن و همچنین ادویه های طبع گرم استفاده شده است که در لاغری موثر است. با مصرف این سوپ حجم معده را برای دریافت غذا کم میکنید و اشتهای بیش از حد شما از بین خواهد رفت. با وجود تاثیر این سوپ خوش طعم بر روی لاغری و کاهش وزن باید بدانید به غیر از استفاده از این سوپ، ورزش و تحرک را نیز به برنامه روزانه خود اضافه کنید و از مصرف چربی های مضر و غذاهای فست فودی جداً خودداری فرمایید.

طرز تهیه سوپ

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب