farsi beauty

معرفی شگفت انگیزترین انواع دستگاه های لاغری غیر تهاجمی

دستگاه های لاغری

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث اضافه وزن در افراد می شود و اکثر خانم های که اضافه وزن دارند به دنبال خلاص شدن از شر چربی ها، تناسب اندام و لاغری هستند که در گذشته روش های چندانی برای لاغر شدن وجود نداشت اما امروزه یکی از روش های لاغری با استفاده از دستگاه آر آف لاغری مونوپولار می باشد. هر کدام از دستگاه های لاغری ویژگی های متفاوتی دارند و برای لاغر شدن بسیار مفید می باشند و اکثر افراد جامعه برای لاغر شدن به این روش ها روی آورده اند و از نتایج مثبتی بهره مند شده اند.برای آشنایی بیشتر در رابطه به چند نوع دستگاه لاغری با ما همراه باشید.

 

آرآف لاغری مونوپولار Nemesis

از دستگاه آر آف لاغری مونوپولار نمسیس برای لاغری و لیفت صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد و این دستگاه، یک دستگاه چند کاره می باشد که هم از رادیو فرکانسی و رادیو فرکانسی دارای وکیوم بهره مند است که موجب می شود در زمینه لیفت و لاغری صورت و بدن بسیار قوی عمل کند. این دستگاه ساخته شده کشور کره جنوبی است که علاوه بر لاغری و لیفت نمودن ساکشن وکیوم دستگاه اثر درمانی طب سنتی فشاری، فشار و نگه داشتن همان نقاط را به بیماران ارائه می دهد. قیمت دستگاه لاغری را می توانید از ما بپرسید.

 

دستگاه های لاغری

 

ویژگی ها و توانمندی های دستگاه لیفت لاغری نمسیس

گرمایش سریع در چند دقیقه

احتمال وقوع جرقه در حین کار بسیار پایین می باشد.

در حالت آماده بکار مصرف برق پایینی دارد.

بروز سریع نتایج لاغری و سفت شدن پوست

کاهش درد حین درمان و صرفه جویی کردن در زمان

برخورداری از فناوری ار آف و اثر سینرژیک ساکشن

امکان تنظیم نمودن دستگاه به دو حالت آر آف به منظور استفاده در قسمت های مختلف بدن

از مزایای این دستگاه می توان به:

کاهش سایز و چربی های اضافه بدون درد و جراحی

سلولیت تک عضوی یا تمام نقاط بدن فرد متقاضی

رفع و از بین بردن غبغب

فرم دهی به بدن و رفع نواحی شل بدن

رفع افتادگی بافت های از جمله سینه، باسن، ران و...

قیمت دستگاه لاغری

در مقابل ویژگی های منحصر به فرد این محصول قیمت آن بسیار ناچیزی می باشد و با توجه به نوسانات بازار قیمت های متفاوتی دارد که قیمت این محصول هم اکنون نزدیک به 9000 دلار می باشد ولی باید به این نکته توجه نمایید که این قیمت به روز نمی باشد و ممکن است قیمت دستگاه زمان سفارش کمی متفاوت باشد. برای خرید دستگاه آر آف لاغری راه های بسیار زیادی وجود دارد یکی از راه های خرید دستگاه آر آف لاغری مراجعه به سایت معتبر و دیگری مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش این دستگاه می باشد.

 

دستگاه کرایولیپولیز

از جدیدترین و محبوب ترین دستگاه های لاغری امروزه در دنیا خرید دستگاه کرایولیپولیز می باشد که با عمل ترکیبی سرد کردن و یخ کردن باعث انجام لاغری می شود.بااستفاده از این دستگاه سلول های سطحی دچار یخ زدگی می شوند و می گیرند و طی چند ماه از بدن دفع می شوندو در طی مدت درمان می توانیم کاهش سلول های چربی را مشاهده نماییم. عاملی که باعث تمایز این دستگاه می شود استفاده از سرمای با فشار منفی و خلأ با استفاده از وکیوم چربی می باشد که باعث کاهش سایز منطقه مورد نظر و حذف چربی ها می گردد. از دلایل دیگر محبوبیت این دستگاه تعداد جلسات کم و بدون برگشت می باشد از این دستگاه می توان در نواحی های سر، زیر سوتین، پشت و معده استفاده نمود.

 

دستگاه های لاغری

 

نکات مثبت استفاده از دستگاه کرایولیپولیز

با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز می توان لاغری یک منطقه را به صورت موضعی انجام داد.از نکات مثبت دیگر دستگاه کرایولیپولیز دوره کوتاه درمان می باشد که می توان در سه الی چهار جلسه و به مدت یک ماه یکبار و جلسه یک ساعته می باشد که در طی این دوره درمان می توان سه الی شش سایز وزن کم کنید.

استفاده از این روش برای لاغری دارای دوره نقاهت نمی باشد و بلافاصله می توانید به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید.

قیمت دستگاه کرایولیپولیز

دستگاه کرایولیپولیز انواع متفاوتی دارد و به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی ندارد ولی شما به راحتی می تواند با تماس با کارشناسان ما راهنمایی بگیرید و از قیمت دستگاه کرایولیپولیز باخبر شوید .ولی قیمت انواع این دستگاه حدودا 14000 دلار می باشد که بستگی به مدل و نوع دستگاه قیمت متغیر می شود.

 

سخن پایانی

اگرچه لازم است که برای لاغر شدن به رژیم های غذایی مناسب و یا ورزش روی بیاورید ولی به عنوان یک روش کمکی و تحت نظر پزشک مجرب و توانا، برای هرچه زود تر خلاص شدن از شر چربی ها می توانید از دستگاه های لاغری بهره مند شوید .استفاده نمودن از دستگاه های لاغری امروزه طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که از مزایای این دستگاه ها مدت درمان نسبتا کوتاه مدت می باشد. از جمله دستگاه های محبوب لاغری می توان به دستگاه کرایولیپولیز و دستگاه آر آف مونوپولار نمیس اشاره کرد که می توان علاوه بر لاغری باعث لیفت شدن پوست صورت و بدن بشود .

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

171 مطلب