farsi beauty

طرز تهیه توپک سیب زمینی سوخاری خوشمزه به سبک رستوران ها

توپک سیب زمینی سوخاری

توپک سیب زمینی سوخاری یکی از انواع غذاهای لذیذی است که بسیار هم ساده آماده می شود اگر شما هم از والدینی هستید که برای افزایش میل کودکانتان به غذا باید از غذاهای جذاب و زیبا استفاده کنید تبریک می‌گوییم انتخاب درستی کرده اید. برای مشاهده ی آموزش توپک سیب زمینی در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم توپک سیب زمینی سوخاری برای ۴ نفر:

سیب زمینی

۶ عدد

تخم مرغ

۲ عدد

پیازچه

۳ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا

۱۰۰ گرم

پودر سوخاری

۵ قاشق غذاخوری

آرد سفید

۳ قاشق غذاخوری

شوید خشک

۱ قاشق غذاخوری

نمک و ادویه

به مقدار کافی

دستور پخت توپک سیب زمینی سوخاری:

در مرحله ی اول سیب زمینی ها را به خوبی می پزیم:

در مرحله ی اول قابلمه ای مناسب انتخاب کرده و سیب زمینی ها را همراه با مقداری آب داخل قابلمه می ریزیم و آن را بر روی حرارت قرار می دهیم تا سیب زمینی ها به طور کامل پخته شوند. سپس پوست سیب زمینی ها را گرفته و آن ها را در کاسه ای مناسب می ریزیم و به کمک گوشت‌کوب به خوبی له می کنیم. سپس شوید خشک را به سیب زمینی های له شده اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم. در ادامه پیازچه را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به همراه نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به موادمان اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم.

در مرحله ی دوم توپک ها را می سازیم:

در این مرحله سه کاسه ی مناسب انتخاب کرده و آرد، تخم مرغ و آرد سوخاری را به صورت جداگانه درون کاسه ها می ریزیم. سپس برای چرب شدن دست هایمان کمی روغن به آن می زنیم و مقداری از سیب زمینی را برداشته و به اندازه ی دلخواه پنیر پیتزا وسط آن می ریزیم‌. حالا سیب زمینی ها را با دستانمان به صورت گرد شکل می دهیم.

مرحله ی آخر پخت توپک های سیب زمینی:

در این مرحله توپک ها را ابتدا درون آرد سفید، سفید درون تخم مرغ هم زده و در آخر درون آرد سوخاری می غلطانیم‌. حالا فر را با دمای ۲۰۰ درجه روشن می کنیم و کمی زمان می دهیم تا به خوبی گرم شود‌. سپس سیب زمینی ها را درون سینی فر می چینیم و سینی را داخل فر قرار می دهیم. پس از گذشت پانزده تا بیست دقیقه سینی را از فر خارج کرده و سیب زمینی ها را داخل ظرفی مناسب می چینیم و در پایان با سس دلخواه میل می کنیم.

منبع تصویر fingerfood.nab

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

487 مطلب