farsi beauty

طرز تهیه ی ساندویچ تن ماهی خوشمزه به سبک فرانسوی

ساندویچ تن ماهی

اگر به دنبال یک غذای ساده و خوشمزه هستید که به سرعت هم  آماده شود ساندویچ تن ماهی بهترین انتخاب است. برای آموزش این ساندویچ لذیذ با ما همراه باشید.

مواد لازم  برای چهار نفر :

تن ماهی

۱ عدد

خیارشور

۲ عدد

سیب زمینی

۱ عدد بزرگ

کنسرو ذرت

یک سوم قوطی

پیازچه و شوید

۴ قاشق غذاخوری

سس مایونز

۲ قاشق غذاخوری

آب لیمو ترش

۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه

به مقدار لازم

نان باگت

۴ عدد

دستور تهیه ی ساندویچ تن ماهی

مرحله ی اول :

در ابتدا سیب زمینی را به همراه کمی آب داخل قابلمه ای ریخته و اجازه می دهیم به خوبی بر روی حرارت بپزد. پس از آنکه سیب زمینی آبپز شد آن را پوست گرفته و به خوبی له می کنیم تا به صورت پوره در بیاید. سپس قوطی کنسرو ماهی را به همراه کمی آب داخل قابلمه ای ریخته و به مدت پانزده الی بیست دقیقه بر روی حرارت می گذاریم تا از سالم بودن آن مطمئن شویم.

مرحله ی دوم :

پس از آنکه قوطی کنسرو ماهی در آب جوشید کمی صبر می کنیم تا سرد شود سپس روغن کنسرو ماهی را به خوبی گرفته و ماهی داخل کنسرو را به پوره سیب زمینی اضافه می کنیم. سپس شوید و پیازچه را خرد کرده و به مخلوط تن ماهی و سیب زمینی اضافه می کنیم. در ادامه خیارشور را به صورت نگینی خرد می کنیم و داخل ظرف می ریزیم و تمامی مواد داخل ظرف را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شود.

مرحله ی سوم :

در این مرحله برای درست کردن سس، سس مایونز را به همراه آب و مقداری نمک و فلفل مخلوط می کنیم و سس را داخل موادمان ریخته و به خوبی هم می زنیم تا یکدست شود .در صورت امکان موادمان را به مدت یک ساعت داخل یخچال میگذاریم تا سس به خوبی به خرد موادمان رفته و ‌خوش طعم تر شود. اما اگر زمان نداشتیم می توانیم همان لحظه سرو کنیم. برای سرو ساندویچ هم می توانیم از نان باگت یا تست استفاده کنیم. نوش جان

منبع تصویر nonstop.food_

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب