farsi beauty

تکنیک هایی برای بلند و پرپشت نشان دادن مژه های کوتاه

ریمل مژه

تاثیر مژه های بلند بر چهره

داشتن موهای بلند و پرپشت یک ملاک زیبایی در صورت بانوان می باشد اما برخی ها طی شرایطی که اکتسابی یا ژنتیکی می باشد مژه های کم پشت و کوتاهی دارند، خوشبختانه درمان های جالبی برای بلند کردن و پرپشت کردن مژه ها وجود دارد پس در ادامه به این روش ها می پردازیم:

1. روش های درمانی غیر طبیعی را پیش بگیرید

یک سری از روش ها مانند اکستنشن، استفاده از مژه مصنوعی و کاشت مژه می تواند به طور موقت مژه های شما را پرپشت و بلندتر کند که هر کدام از این کارها قیمت های متفاوتی دارند و در عین حال ماندگاری آنها همیشگی نمی باشد.

2. از سرم مو استفاده کنید

استفاده از سرم مو یک روش جالب برای بلندتر کردن مژه و پرپشت جلوه دادن آن ها می باشد، از سرم مو می توانید برای پرپشت کردن ابرو ها هم استفاده کنید، محلول های حاوی سرم به صورت گیاهی و غنی شده با ویتامین ها وجود دارند که پس از اطمینان از مرغوب بودن این سرم ها می توانید آنها را انتخاب و در طول روز روی مژه ها و ابروها اعمال کنید.

3. پرپشت نشان دادن مژه با آرایش را فراموش نکنین

آرایش و میکاپ یکی از روش های رفع نواقص صورت می باشد شما می توانید خط چشم را ضخیم تر بر روی مژه بالایی و گاهاً قسمت پایینی چشم بکشید تا کم پشت بودن مژه های شما به چشم نیاید .

مژه

4. از ژل و صابون ابرو استفاده کنین

یکی دیگر از روش های عالی برای لیفت ابرو و مژه ها استفاده از ژل و صابون ابرو می باشد، با استفاده از ژل ها و صابون های ابرو می توانید ظاهر چشم ها و مژه های خود را آراسته کنید، سعی کنید از ژل های ابرو و مژه مرغوب استفاده کنید تا آسیبی به چشمان شما نرسد.

سایه چشم یکی دیگه از تکنیک ها موثر برای پنهان کردن موهای کم پشت شما می باشد، شما می توانید روی خط مژه و بین چشم و ابرو از سایه های مناسب استفاده کنید تا کم پشت بودن مو های تان به چشم نیاید.

5. استفاده از فرمژه راهی منحصر به فرد برای مژه های

استفاده از فرمژه باعث پر حجم نشان دادن مژه ها می شود، فرمژه با فر کردن موهای مژه آنها را زیبا تر و برجسته تر نشان می دهد، حالت چشم را تغییر می دهد و مژه ها را به خوبی به سمت بالا لیفت می کند.

6. از ریمل استفاده کنید

استفاده از ریمل یکی دیگر از روش های موقتی بلندتر کردن و ضخیم تر کردن مژه ها هستش، ریمل های بلند کننده و حجم دهنده در انواع و برند های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می توانید در کوتاهترین مدت زمان حالت چشمان خود را تغییر دهید و مژه های پرپشت را تجربه کنید.

مژه

در آخر

سعی کنید جلوی ریزش موها را بگیرید، یکی دیگر از کار های طبیعی برای رشد مجدد مژه و پرپشت شدن آن جلوگیری از ریزش موس مژه هاست .

استفاده از چسب های مصنوعی، اکستنشن های نامناسب مژه و غیره می تواند موجب ریزش مژه ها شود.

اگر هر شب بتواند با روغن های تقویتی موها را تقویت کنید پس از مدتی می توانید صاحب مژه هایی پرپشت و بلند باشید.

علاوه بر این موارد سعی کنید تغییرات هورمون های خود را کنترل کنید زیرا یکی دیگر از دلیل های ریزش مو بر هم خوردن اختلالات هورمونی می باشد.

شما می توانید شستشوی مژه ها را با مواد شستشو دهنده مرغوب انجام دهید و هر از چند گاهی چشم ها را با شامپو بچه بشویید تا به خوبی از هرگونه آلودگی پاک شود.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب