farsi beauty

نکاتی برای خرید کیف و کفش، چگونه کفشی مناسب انتخاب کنیم؟

کیف و کفش زنانه

بسیاری از خانم ها در چند سال اخیر زمانی که قصد خرید کیف و کفش را دارند قبل ازخرید به این نکته توجه می کنند که حتما جنس خوبی داشته باشد تا بتوانند برای مدتی استفاده کنند و بعد از جنس آن به مدل سال توجه بیشتر می کنند تا بدانند که این مدل کیف و یا کفش آیا متناسب با مدل سال است یا نه؟

بعد از این دو نکته حالا نوبت به این نکته می رسد که هنگام خرید کردن آیا رنگ کیف و کفش با هم مطابقت دارد؟ این نکته می توان گفت برای خانم ها بسیار مهم است و زمانی که می خواهند کیف و کفشی را خریداری کنند این نکته را در وهله اول در نظر می گیرند.

خرید کردن ست کیف و کفش مناسب توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند و از اهمیت ویژه ای در دنیای مد و لباس برخوردار می باشد. پس با ما تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید که قصد داریم شما را با دنیای مد کیف و کفش آشنا کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

انواع کیف و کفش زنانه را بشناسید.

بهترین ترکیب جدا نشدنی در دنیای مد و لباس انتخاب مناسب کیف و کفش می باشد و همیشه این موضوع برای افراد شیک پوش مهم است و یا به عبارتی می توان گفت دغدغه این گونه افراد انتخاب مناسب این دو ترکیب جذاب می باشد.

 

کیف و کفش چرم زنانه

بسیاری از افراد علاقه ای به استایل های کلاسیک دارند ما به این گونه افراد پیشنهاد می کنیم که از ست کیف و کفش چرم استفاده کنند. ست کیف و کفش چرم را فقط مختص استایل کلاسیک نمی توان دانست بلکه می توان از این گونه ست در استایل های روزمره هم استفاده کرد. با داشتن این مدل ست شما می توانید از استایل جذاب و شیک بهره ببرید.

برای ست کردن کیف چرم با کفش چرم شما می توانید از یک کیف دستی مجلسی با یک کفش پاشنه بلند چرم استفاده کنید و یک استایل جذاب را با این مدل ست داشته باشید. ممکن است شما علاقه ای به استایل کلاسیک نداشته باشید برای این مدل هم می توان یک ست دیگر در نظر گرفت. با داشتن یک کیف کوله پشتی یا کیف دوشی زنانه چرم و یک کفش تخت چرم می توانید استایل چرم را تجربه کنید. در کل هر دوی این ست ها استایل شیکی را برای شما به همراه دارد.

برای انتخاب ست کیف چرم با کفش چرم باید به نکاتی توجه کرد که این نکات عبارتند از:

ظاهر و رنگ

در نگاه اول چیزی که نظر افراد را جلب می کند ظاهر و رنگ کیف و کفش است. پس حتما این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام خرید ست چرم به ظاهر و رنگ آن ها توجه کنید و ست مورد نظرتان را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید ست کیف چرم و کفش چرم را دارید ستی را انتخاب کنید که با رنگ لباستان بتواند ترکیب زیبایی را نمایش دهد و همچنین به رنگ پوستتان هم توجه داشته باشید. شما حتی می توانید از ست چرم ساده یا طرح دار هم برای داشتن استایل زیبای چرم استفاده کنید.

اندازه و وزن

دومین نکته ای که باید توجه داشت اندازه و وزن این دو محصول جذاب می باشد. در هنگام انتخاب کیف چرم و کفش آن حتما به وزن آن ها توجه کنید زیرا اگر وزن آن ها سنگین باشد راه رفتن با کفش سنگین و حمل کردن کیف سنگین بسیار سخت و آزاردهنده است.

زمانی که می خواهید کیف چرم بخرید حتما به کاربرد آن توجه لازم داشته باشید و متناسب با وزن و اندازه آن کیف چرم خود را خریداری کنید.

متناسب بودن با لباس

کیف و کفشی که برای داشتن یک استایل شیک لازم است باید با لباس مورد نظر شما همخوانی داشته باشد تا بتواند یک ترکیب رنگ شیک را به نمایش بگذارد با این کار شما می توانید استایل تان را جذاب و زیبا کنید.

اگر این نکته را در نظر داشته باشید مانند ستاره در آسمان مد و لباس می درخشید. در ست کردن کیف با کفش شما باید به مانتو ، شلوار ، شال و روسری های خود توجه کنید و متناسب با آن ها یک استایل مناسب را به خود هدیه بدهید.

مطابقت داشتن با مکان

اگر به بازار بروید متوجه می شوید که ست کیف و کفش دخترانه و زنانه در مدل های مختلف و زیبا به نمایش عموم گذاشته شده است پس با این ویژگی شما راحت تر می توانید یک انتخاب فوق العاده داشته باشید.

زمان خرید این نکته را به خاطر بسپارید که کیف یا کفشی که خرید می کنید در چه مکان هایی قرار است استفاده کنید. اگر برای محیط کاری تان می خواهید خرید انجام دهید شما نباید گزینه های فانتزی و رنگارنگ را به دایره انتخابتان اضافه نمایید ، در این مواقع باید کیف و کفشی را انتخاب کنید که متناسب با مکان و ظاهر رسمی باشد.

کفش اسپرت

کیف و کفش اسپرت زنانه

اگر دانشجو هستید یا علاقه ای به ست کردن کیف با کفش اسپرت دارید می توانید گزینه ی ست کیف و کفش اسپرت را انتخاب نمایید. ترکیب این دو هیچ وقت از مد نیفتاده بلکه روز به روز جذابیت آن بیشتر شده و طرفداران بیشتری را پیدا کرده است. با انتخاب این نوع ست می توانید یک استایل اسپرت جذاب را داشته باشید.

کفش های اسپرت زنانه تنوع های زیادی دارد پس انتخاب آن ها به نسبت راحت تر است. مدل کفش اسپرت شامل کفش های تخت و کتانی می باشد. با انتخاب این مدل کفش ها شما می توانید هم ظاهر زیبا داشته باشید و هم در راه رفتن احساس راحتی کنید. اگر به پیاده روی علاقه داشته باشید این مدل کفش های اسپرت بهترین انتخاب در سبد خرید شما است.

بهترین رنگ هایی که شما می توانید در کفش و کیف اسپرت انتخاب کنید و با این رنگ ها استایل متفاوت تری نسبت به بقیه داشته باشید رنگ های روشن مانند قرمز ، آبی ، بنفش و عسلی است. شما با استفاده از این رنگ ها استایل خودتان را شیک و خاص تر می کنید.

 کفش و کیف اسپرت فقط شامل رنگ های تیره مانند مشکی ، قهوه ای و سرمه ای نیست که شما بخواهید در محیط هایی همچون دانشگاه استفاده نمایید. می توانید با انتخاب یک رنگ روشن متفاوت بودن را به دنیای مد اضافه کنید.

 

کیف و کفش مجلسی زنانه

حالا نوبت به مدل های کفش و کیف مجلسی رسیده است. ست کیف و کفش های مجلسی واقعا جذاب هستند و اگر بخواهیم جنس این مدل ست ها را بگوییم می توان گفت اکثرا جنس های چرم و جیر دارند. جنس آن ها باعث می شود که ماندگاری بالایی داشته باشند.

جذاب ترین ست کیف و کفش می تواند از نوع یکدست بودن رنگ آن ها باشد. اگر هر دوی آن ها را از یک طیف رنگی انتخاب کنید جذابیت خودتان را چندین برابر کرده اید.

حالا با ذکر یک مثال می توانیم شما در انتخاب این مدل ست راهنمایی کنیم. شما می توانید یک کیف دوشی مجلسی را با یک کفش تخت مجلسی ست کنید و اگر یک کیف دستی مجلسی هم دارید با انتخاب یک کفش پاشنه بلند می توان به راحتی گفت که ست بی نظیری را در دنیای مد و لباس می توانید داشته باشید.

در مورد رنگ این مدل ست مجلسی هم می توان رنگ های مشکی ، قهوه ای ، زرشکی و عسلی به شما پیشنهاد داد و شما با توجه به سلیقه خودتان می توانید از این رنگ ها در ست کردن استفاده کنید تا درصد جذابیت خودتان را بالا ببرید.

این نکته را برای خود در هنگام خرید کردن ثبت کنید که شیک بودن استایل شما فقط منحصر به کیف با کفش مجلسی نمی باشد شما باید شال ، روسری ، مانتو و شلوار را هم در نظر بگیرید تا همه این ها در کنار هم شما را فردی خوش تیب و خوش سلیقه نشان دهد.

آنچه آموختیم:

اگر می خواهید استایل شیکی در دایره مد داشته باشید باید همه نوع پوشاک را در نظر بگیرید و در انتخاب کیف و کفش با توجه به محیط و سلیقه خودتان ست مخصوص به خود را خریداری کنید تا هم بتوانید خوش استایل به نظر برسید و هم حس راحتی داشته باشید. با رعایت کردن همه ی نکات قطعا استایل جذابی را می توانید برای خود خلق کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

166 مطلب