farsi beauty

بهترین باربری ارومیه کدام است ؟

باربری

یکی از مهمترین مشاغل خدماتی در کشور ، خدمات حمل و نقل و باربری است که متاسفانه امروزه با پیدایش شرکت های واسطه ای و بدون مجوز هزینه های بسیار زیادی به هموطنان گرامی تحمیل شده است. در خدمات باربری ارومیه نیز این مشکلات به وفور یافت می شود . دریافت هزینه های بسیار زیاد ، کیفیت کم خدمات ، انتقال محموله ها در زمان های طولانی ، خسارت به محموله و . . . . همگی از همین دست موارد هستند.

از همین جهت ، تصمیم به معرفی یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های باربری ارومیه گرفته ایم که امکان انتقال محموله ها با بهترین کیفیت و کاملترین بیمه نامه را برای شما فراهم می نماید.

همکاری با شرکت های معتبر در خدمات باربری ارومیه می توانید علاوه بر کاهش هزینه ، امنیت بالایی را برای محموله های شما ایجاد نماید.

برای باربری ارومیه می توانید از خدمات آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری و حمل و نقل استان آذربایجان غربی استفاده نمایید. در خدمات باربری ارومیه انواع خودروهای باربری با کمترین هزینه و به صورت همه روزه برای همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

در ادامه این مقاله به بررسی خدمات باربری ارومیه توسط مجموعه آنی بار پرداخته می شود.

خدمات باربری ارومیه آنی بار چیست ؟

برای باربری ارومیه می توانید انواع خدمات را در اسرع وقت از کارشناسان مجموعه آنی بار بخواهید . انتقال محموله ها و کالاهای مختلف تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و با نازلترین تعرفه ها محموله های شما منتقل می شوند.

از آنجایی که مجموعه آنی بار بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری ارومیه دارد و تجارت بسیاری در خصوص انتقال محموله های مختلف دارد می توانید محموله های خود را در هر ابعاد و اندازه به این مجموعه واگذار کنید.

  • انتقال انواع مواد غذایی و خوراکی
  • حمل و نقل مصالح ساختمانی ( سنگ ، سرامیک ، بلوک و . . )
  • ارسال انواع آهن آلات
  • باربری دستگاه های خط تولید
  • انتقال قطعات صنعتی
  • حمل و نقل کالاهای تولیدی کارخانجات

خدمات باربری ارومیه آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های حمل و نقل شامل انتقال محموله های مختلف با بیمه نامه کامل میباشد . تمامی محموله ها در ابعاد و انواع مختلف با استفاده از بیمه نامه معتبر و با بالاترین پوشش منتقل خواهند شد.

باربری ارومیه با انواع خودروی باری

برای خدمات باربری ارومیه ارسال کالا به صورت بین شهری ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی کمرشکن است . بر همین اساس ، انتخاب خودروی باربری مناسب برای انتقال محموله ها از ارومیه بسیار مهم است و علاوه بر هزینه های شما در امنیت محموله ها نیز موثر می باشد.

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تهران به شهرستان با انواع خودروی باری.jpg

باربری ارومیه با انواع تریلی ها

در خدمات باربری ارومیه برای حمل و نقل محموله های بزرگ و سنگین یا حجیم می توانید از انواع تریلی استفاده نمایید. مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن تریلی های مختلف در ابعاد و اتاق های متفاوت امکان بارگیری و انتقال محموله های شما را فراهم می نماید که امکان بارگیری محموله ها تا 24 تن را دارند ( بجز کمرشکن ) .

تریلی های مجموعه آنی بار برای خدمات باربری ارومیه بر اساس میزان ارزش محموله شما تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهند گرفت تا محموله ها به صورت ایمن بارگیری و منتقل شوند . استفاده از تریلی امکان کاهش هزینه های حمل و نقل برای انتقال حجم زیاد را فراهم می نماید زیرا از یک خودرو برای انتقال کالا استفاده می شود .

تریلی های مجموعه آنی بار برای انتقال محموله ها از ارومیه به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالدار
  • تریلی کمپرسی

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که امکان بارگیری محموله ها تا 65-70 تن را دارد. این محموله ها با تریلی های عادی قابل انتقال نمی باشند.

برای باربری تریلی ارومیه بارنامه دولتی تمبر دار صادر خواهد شد که معتبر ترین بارنامه کشور است و تنها در اختیار شرکت های باربری دارای مجوز می باشد. مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما با تریلی به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات است.

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تریلی ارومیه.jpg

بهترین خدمات باربری ارومیه با انواع کامیون

کامیون ها برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل توان بالایی که در انتقال محموله ها دارند امکان ارسال محموله ها در اسرع وقت و در حجم زیاد را فراهم می نمایند.

برای خدمات باربری ارومیه می توانید از کامیون های زیر برای انتقال کالاهای خود استفاده نمایید :

  • کامیون 10 تن یا کامیون تک
  • کامیون 15 تن یا کامیون جفت
  • کامیون 911 یا کامیون 5/5 تن

آنی بار با ارائه خدمات باربری ارومیه با انواع کامیون ها امکان بارگیری و انتقال کالاهای مختلف را از هر نقطه ای برای شما فراهم می نماید. کامیون ها یکی از بهترین خودروهای باری هستند که انتقال کالاهای تجاری و صنعتی در حجم بالا را برای شما فراهم می نماید.

باربری ارومیه با کامیون های مختلف به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و در صورت بروز هرگونه خسارت در اثر حوادث طبیعی و غیر طبیعی ، پرداخت خسارات به صورت کامل و در اسرع وقت انجام خواهد شد .

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری کرمان با انواع کامیون.jpg

باربری ارومیه با نیسان وانت

یکی از خودروهایی که برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد نیسان وانت است. این خودروی باربری امکان بارگیری محموله ها تا 2 تن را دارد و در اسرع وقت محموله های شما را منتقل می نماید.

در خدمات باربری ارومیه آنی بار ، از نیسان وانت برای ارسال بار به ارومیه فقط از مبداء تهران استفاده میشود . این خودروی باربری نیز به صورت کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت و ایمنی محموله های شما تضمین می شود.

خدمات باربری ارومیه با نیسان وانت توسط مجموعه آنی بار فقط از مبداء تهران و کرج انجام میشود و برای انتنقال محموله های شما تا 30 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

اگر قصد دارید باربری ارومیه را با نیسان وانت انجام دهید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

بیمه نامه کامل برای باربری ارومیه

در خدمات باربری ارومیه آنی بار ، محموله های شما با پوشش کامل بیمه نامه منتقل خواهند شد . این موضوع سبب شده است که بارگیری و تخلیه و انتقال محموله ها در امنیت کامل انجام شود و دغدغه ای بابت خسارات وجود نداشته باشد.

آنی بار کامل ترین پوشش بیمه را برای محموله های مختلف در نظر گرفته است و هرگونه خسارت که بر اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . به وجود آید به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار بیمه ایران است و با پوشش صد درصدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . از جمله ویژگی های مجموعه آنی بار ارائه بیمه نامه رایگان تا سقف مشخصی می باشد . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به ارومیه تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. در صورتی که نیاز به توضیحات تکمیلی و اطلاعات در خصوص بیمه آنی بار دارید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش باربری ارومیه

اگر قصد دارید برای باربری ارومیه از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید می توانید با سامانه 5 رقمی تلفن آنی بار 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ثبت سفارش خود را انجام دهید .

سامانه مشاوره آنی بار از همه نقاط کشور در دسترس شما قرار دارد و به صورت 24 ساعته خدمات مشاوره به شما عزیزان ارائه میشود.

علاوه بر سامانه تلفنی ، وبسایت anibar.net برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاعات در اختیار شما قرار دارد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

203 مطلب