farsi beauty

آشنایی با بهترین دمنوش‌های حساسیت های فصلی که شما را شگفت زده می کند.

 چای و دمنوش ها

با آمدن فصل های بهار و پاییز حساسیت های فصلی یا آلرژی هایی نیز همراه آن ها می آیند که بسیاری از افراد را درگیر خود می کند و موجب اذیت آن ها می شود. بسیاری از این افراد درمان های دارویی و عده دیگر استفاده از دمنوش های گیاهی را برای کنترل آلرژی استفاده می کنند. دمنوش های گیاهی زیر می توانند علائم آلرژی را تا حد زیادی کاهش دهند.

دمنوش نعناع فلفلی

نعنا فلفلی

این دمنوش ضد احتقان است و آنزیم های ضد التهابی مانند هیستامین را که دلیل اصلی واکنش های آلرژیک می باشند را تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین می توان گفت که دمنوش نعناع فلفلی می تواند یک گزینه مناسب برای کاهش علائم آلرژی یا همان حساسیت فصلی باشد.

دمنوش زنجبیل

زنجبیل

زنجبیل کاربرد های بسیاری دارد که بهترین آن درمان حالت تهوع می باشد. زنجبیل به دلیل داشتن آنتی هیستامین های طبیعی به کاهش آلرژی و التهاب شما کمک زیادی خواهد کرد.

شما می توانید مقداری زنجبیل را دم کنید و سپس با عسل میل کنید.

ریشه شیرین بیان

با دم کردن شیرین بیان آلرژی و خارش های بینی را تا حد زیادی کاهش دهید چرا که ریشه شیرین بیان خاصیت آنتی هیستامینی بسیاری دارد. در نتیجه نوشیدن دمنوش ریشه شیرین بیان می تواند علائم آلرژی را تا حدی کاهش دهد.

دمنوش بادرنجبویه

بادرنجبویه

این گیاه رایحه لیمو دارد و جزو خانواده نعناع می باشد. اگر دچار تنگی نفس ناشی از آلرژی شدید حتما از دمنوش بادرنجبویه استفاده کنید. علاوه بر آن دمنوش بادرنجبویه دارای خاصیت آرامش بخش می باش و می تواند علائم تنفسی مربوط به آلرژی را تسکین دهد.

زردچوبه وعسل

زردچوبه

این ادویه با داشتن آنتی هیستامین بسیار قدرتمند در کاهش التهاب و آلرژی کمک زیادی به شما خواهد کرد. اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که هر فصل، دچار آلرژی می شوید لازم است که دمنوش زردچوبه را در برنامه خود قرار دهید.

چای سبز

چای سبز

همه می دانیم که چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است که ایمنی بدن را بسیار بالا می برد و در مقابل آلرژی شما را مقاوم نگه می دارد.

انواع توت ها

کوئرستین یک آنتی اکسیدان قوی است که خاصیت ضد التهابی دارد. این آنتی اکسیدان در انواع توت ها یافت می شود و علائم آلرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب