farsi beauty

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی خوشمزه و خنک برای مهمانی ها

لیموناد توت فرنگی

اگر دلتان یک نوشیدنی خوش طعم و خنک می خواهد لیموناد توت فرنگی بهترین گزینه است. این نوشیدنی خوش مزه به علت چهره ی خوش رنگ و جذابش می تواند گزینه ی مناسبی برای مهمانی های شما نیز باشد. برای مشاهده ی طرز تهیه ی لیموناد توت فرنگی در بخش آموزش آشپزی همراه ما باشید.

مواد مورد نیاز برای شش نفر :
توت فرنگی۶۰۰ گرم
لیمو ترش تازه (بزرگ)۳ عدد
شکر۱ لیوان
آب۲ لیتر
یخبه میزان لازم
نعنامقداری برای تزئین

 دستور تهیه ی لیموناد توت فرنگی

مرحله ی اول، شستن توت فرنگی ها و رنده ی مواد دیگر:

در ابتدای کار کلاهک توت فرنگی ها را جدا کرده و آن ها را می شوییم و داخل کاسه ای بزرگ می ریزیم. سپس پوست لیمو ها را با رنده ی ریز رنده می کنیم. 

مرحله ی دوم، ترکیب پوست لیمو ترش با باقی مواد :

در مرحله ی دوم آب لیمو ترش، شکر، پوست لیمو ترش که رنده کرده ایم و یک لیتر آب را به کاسه ی حاوی توت فرنگی اضافه می کنیم. سپس به کمک گوشتکوب برقی یا میکسر به خوبی میکس می کنیم تا تمامی موادمان به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و یکدست شوند‌. 

مرحله ی سوم، اضافه کردن آب و قرار دادن در یخچال :

در مرحله ی سوم موادمان را از صافی رد می کنیم تا به خوبی یکدست شود. سپس باقی مانده آب را اضافه کرده و لیموناد  توت فرنگی را داخل یخچال گذاشته و اجازه می دهیم دو تا سه ساعت داخل یخچال بماند.  تا به خوبی خنک شود. به این نکته توجه کنید که میزان شکر با توجه به سلیقه و ذائقه ی شما متفاوت است. 


مرحله ی چهارم، تزئین لیموناد توت فرنگی :

در مرحله ی چهارم لیوان های مناسبی انتخاب کرده و به کمک برگ نعنا، اسلایس ها ی لیمو ترش، قالب های یخ و تکه های توت فرنگی تزئین کرده و سپس نوشیدنی مان را به لیوان ها اضافه می کنیم‌. لیموناد توت فرنگی خوشمزه ما حاضر است.
نوش جانتان.

منبع تصویر olimpia.davies

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب