farsi beauty

آیا اسلیو معده برای من مناسب است

اسلیو معده

آقای دکتر محمد جواد باقری متخصص اسلیو معده در گفتگو با الف خصوص اسلیو می‌گوید: همیشه اینطور نیست که به همه مراجعه‌کنندگان توصیه انجام این عمل جراحی را کنیم.

امروزه با توجه به تعداد زیادی از رژیم‌ها و راهکارهای لاغری که بسیاری از آنها برای کاهش وزن موثر نبوده‌اند، ما به شما تضمین می‌دهیم در صورت انجام اسلیو معده، کاهش وزن چشمگیری را تجربه کنید.

ایشان ادامه داد: در ابتدا ما به بیماران توصیه می‌کنیم که روش‌های غیرجراحی را برای کاهش وزن خود در نظر داشته باشند، در صورت عدم موفقیت، جهت بررسی وضعیت عمومی برای انجام جراحی لاغری مراجعه کنند.

این جراحی نیز در صورتی برای بیمار انجام می‌گیرد که از شرایط عمومی قابل قبولی برخوردار باشد. متخصص جراحی لاغری در خصوص این عمل جراحی می‌گوید: اسلیو معده نوعی عمل جراحی لاغری است که برای افرادی با شاخص توده بدنی بالا انجام می‌گیرد.

این عمل جراحی به صورت بسته و به روش لاپاراسکوپی انجام می‌گیرد. طی این عمل جراحی حدود 80 درصد از معده خارج می‌شود و معده‌ای کوچک شکل می‌گیرد.

دکتر محمد جواد باقری متخصص اسلیو همچنین توضیح می‌دهد: طبیعتا از آنجایی که حجم معده و همچنین هورمون گرلین کاهش یافته است، بیمار اشتهای زیادی به غذا خوردن ندارد. پس از خوردن مقدار کمی غذا احساس سیری خواهد کرد.

بیماران تا مدتی پس از جراحی محدودیت‌های غذایی دارند که برای بهبودی خود باید به این موارد توجه داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است از آنجایی که این عمل به صورت بسته انجام می‌گیرد، روند بهبودی کوتاه است و دوره نقاهت طولانی ندارد.

متخصص اسلیو معده ادامه داد: بیمارانی که این عمل جراحی را انجام می‌دهند باید توجه داشته باشند این تنها عمل جراحی نیست که به شما در لاغری کمک می‌کند، بلکه رعایت نکات پس از جراحی نیز نقش بسیار مهمی در لاغری شما دارد.

ایشان در خصوص بسیاری از بیماری‌هایی که با این جراحی لاغری درمان و جلوگیری می‌شود افزودند: شاید تصور شما از این جراحی تنها بهبود ظاهری باشد، اما بسیاری از بیماری‌های ناشی از چاقی از جمله فشار خون بالا، دیابت، آپنه خواب و...  با انجام این جراحی لاغری برطرف می‌شود.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب