farsi beauty

طرز تهیه اسنک تخم مرغ خوشمزه

اسنک تخم مرغ

در این قسمت از آموزش آشپزی می خواهیم شما را با نحوه ی آماده سازی یک اسنک تخم مرغ خوشمزه و فوق العاده آشنا کنیم. این غذا یکی از غذاهای بین المللی پر طرفدار است که بسیار هم ساده آماده می شود . برای مشاهده ی آموزش مرحله به مرحله با ما همراه باشید .

مواد لازم اسنک تخم مرغ برای دو نفر

تخم مرغ

۴ عدد

نان تست

۲ عدد

کره

۲ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا

به مقدار کافی

نمک و فلفل سیاه

به مقدار کافی

 

دستور پخت اسنک تخم مرغ :

در مرحله ی اول تخم مرغ را آماده می کنیم :

برای تهیه ی اسنک تخم مرغ خوشمزه . ابتدا تخم مرغ را داخل کاسه ای مناسب شکسته و به خوبی مخلوط می کنیم سپس نمک ، فلفل و مقداری ادویه ی دلخواه اضافه کرده و با چنگال هم می زنیم تا بافت آن یکدست شود.

در مرحله ی دوم موادمان را داخل تابه میپزیم :

در این مرحله تابه ای کوچک بر روی حرارت گذاشته و به مقدار یک قاشق غذاخوری کره به آن اضافه می کنیم. کمی صبر می کنیم تا کره ذوب شود سپس نیمی از تخم مرغ را ( دو عدد تخم مرغ ) داخل تابه می ریزیم.

در مرحله ی سوم نان تست را به تابه اضافه می کنیم :

در این قسمت از کار نان تست را از وسط تا کرده و درون تابه قرار می دهیم تا تخم مرغ را جذب کند. سپس بلافاصله نان تست را بر می گردانیم تا تمامی تخم مرغ را جذب کند سپس اجازه می دهیم یک سمت آن به خوبی سرخ شود..بعد از اینکه یک سمت نان سرخ شد آن را بر می گردانیم تا سمت دیگرش هم سرخ شود. حالا مقداری پنیر پیتزا بر روی اسنک ریخته و برای بار دیگر نان تست را تا می کنیم تا پنیر در وسط آن قرار بگیرد. سپس به کمک قاشق مقداری فشار بر روی اسنک وارد می کنیم. و در آخر زمانی که به طور کامل سرخ شد و به هم چسبید و پنیر ذوب شد . اسنک را از تابه خارج کرده و باقی اسنک ها را به همین شکل سرخ می کنیم.

منبع تصویر: _r_sh_sh

آشپزی با مرغ

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

482 مطلب