farsi beauty

تاثیرات ورزش کردن همراه با موسیقی در کاهش وزن سریع‌ تر و تقویت انگیزه لاغری

ورزش و موسیقی

سخت و پر قدرت ورزش می کنیم

یکی از تاثیرات موسیقی هنگام ورزش کردن، با موزیک خیلی سخت‌تر و پرانرژی تر از حالت عادی ورزش می‌کنیم؛ حدود 15 درصد توانایی تحمل تمرینات بیشتر می‌شود. موسیقی باعث می‌شود توجه افراد از تمرینی که انجام می‌دهند به موزیکی که گوش می‌دهند، جلب شود و درگیر سختی تمرین نشوند.

کم تر متوجه شدن درد عضلات هنگام ورزش

موسیقی در کاهش احساس درد در بدن بسیار موثر است، برای افرادی که در اثر ورزش کردن، ممکن است دردهایی در عضلات و اعضای بدن خود حس کنند، بهتر است با گوش دادن به موسیقی، آن را قابل تحمل و کمتر کنند.

هنگامی که دچار بیماری می‌شویم هم بهتر است از موسیقی برای تحمل درد و حال خود کمک بگیریم.

ورزش و موسیقی

افزایش شادی و نشاط

ورزش کردن همراه با گوش دادن به موسیقی، باعث ایجاد شادی و تفریح می‌شود و شما را مشتاق به ورزش و تمرین بیشتر می‌کند که در این صورت می‌توانید با جدیت بیشتری به روند کاهش وزن و لاغری ادامه دهید.

موسیقی باعث ترشح دوپامین می‌شود که در ایجاد حال خوب و شادی موثر است.

داشتن آرامش جایگزین اضطراب

گوش دادن به موسیقی آرامش بخش و ملایم در موقع ورزش ‌هایی مانند یوگا و پیلاتس، باعث می‌شود استرس و اضطراب در بدن و ذهن کاهش یابد.

کاهش یافتن استرس در بدن به بهبود وضعیت خواب کمک می‌کند و این برای افراد چاقی که دلیل اصلی اضافه‌ وزنشان استرس است، کمک بسیار زیادی می‌کند. خوب خوابیدن، یکی از بهترین روش ‌های کاهش استرس و جلوگیری از چاقی است.

ورزش و موسیقی

دوندگی فوق العاده

گوش دادن به موسیقی در حین دویدن، می‌تواند به حرکت ثابت شما کمک کند. برای اینکه بدون خستگی و بی حالی بدوید، موسیقی ورزشی مورد علاقه خود را گوش دهید.

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان باعث می‌شود در انجام امور خود مصمم تر شوید و یک کار را تا پایان آن انجام دهید.

زمان سریع میگذرد

شاید انجام تمرین یک ساعته، طولانی به نظر برسد اما وقتی ورزش همراه با گوش دادن به موسیقی باشد زمان سریع تر می گذرد. در یک تمرین یک ساعته می توان 15 آهنگ مورد علاقه را گوش داد.

ورزش و موسیقی

کاهش ضربان قلب

برای کاهش ضربان قلب، باید در انجام تمرینات ورزشی، موسیقی آرام گوش کنید.  موسیقی به کاهش ضربان قلب کمک می کند تا حرکات به صورت طبیعی آهسته تر شوند.

باعث می شود وزنتان سریع تر کاهش پیدا کند

گوش دادن به موسیقی سبب می شود ورزش برای شما سخت نباشد و تبدیل به فعالیتی لذت بخش شود تا بهتر وزنتان را کاهش دهید. همچنین زمان غذا خوردن نیز موسیقی ملایمی در فضا پخش کنید تا با ایجاد فضایی آرام بخش آرام تر غذا بخورید و زودتر سیر شوید.

ورزش و موسیقی

فواید موسیقی ورزشی و دلیل بهتر ورزش کردن با موسیقی

گوش دادن به موسیقی در طول تمرین به ایجاد انگیزه بیشتر کمک می کند اما با این که چرا موسیقی این احساس را در ما به وجود می آورد آشنا نیستیم. بخواهیم بدویم، چه تمرینات قدرتی انجام دهیم یا بدنسازی اینجام دهیم، موسیقی کار را برای ما راحت تر می کند.

هنگامی که آهنگ دلخواهمان را حین ورزش گوش می دهیم، احساس شادابی بیشتری می کنیم زیرا موسیقی بدون آنکه متوجه شویم انرژی بیشتری به ما می دهد. موسیقی برای ورزشکاران بسیار مهم است می تواند استقامت و ایستادگی آن ها افزایش دهد.

موسیقی باعث بهبود خلق و خو می شود که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر ایمنی بدن دارد، بنابراین با تقویت سیستم ایمنی و کاهش سطح استرس، نیاز به نگران شدن ندارید.

ورزش و موسیقی

موسیقی ورزشی می تواند قبل ورزش انگیزه شما را افزایش دهد. حین ورزش می تواند خستگی را عقب بیندازد و هماهنگی حرکتی را بیشتر کند؛ یک تمرین خوب می تواند به ریکاوری شما کمک کند. پس حواسمان باید باشد قبل از شروع یک تمرین قدرتی موسیقی های ورزشی مورد علاقه خود  را تهیه کنیم.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سوگند اسحاقی

سوگند اسحاقی

نویسنده این مطلب

22 مطلب