farsi beauty

طرز تهیه سینی سوخاری خوشمزه و آسان مانند فست فودی ها

سینی سوخاری

سینی سوخاری یک غذای فست فودی است که می توانید مواد آن را به دلخواه تغییر دهید و به آن چیزی اضافه و یا از آن کم کنید. معمولاً در سینی سوخاری چند نوع سس وجود دارد که می توانید آنها را هم به دلخواه به طور دست ساز درست کنید و یا آماده در کنار محتویات سینی سوخاری قرار دهید. این فست فود طرفداران زیادی خصوصا در بین نوجوانان و کودکان را به خود اختصاص می دهد. برای مشاهده طرز تهیه سینی سوخاری در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم:

پیاز

1 عدد متوسط

سیب زمینی

4 الی 5 عدد

مرغ

4 الی 5 تکه

قارچ

40 عدد

تخم مرغ

3 عدد

پودر سوخاری

به مقدار دلخواه

دستور پخت سینه سوخاری

اولین مرحله، سوخاری کردن سیب زمینی:

در این مرحله سیب زمینی را پوست بگیرید، بشویید و خرد کنید، تابه ای را روی حرارت ملایم با روغن گرم کنید و سیب زمینی ها را با تخم مرغ و مقداری پودر ترکیب کرده و سرخ کنید.

دومین مرحله، سوخاری کردن مرغ ها:

پس از سیب زمینی مرغ ها را نیز به تخم و مرغ و پودر سوخاری آغشه کرده و درون سرخ کن بیاندازید تا به خوبی مغز پخت شود.

سومین مرحله، آماده سازی قارچ ها:

قارچ ها را بشویید و برش بزنید و در روغن سیب زمینی ها سرخ کنید، این کار را با حرارت بالا انجام دهید، می توانید به قارچ ها هم پودر سوخاری بزنید تا ترد تر شود.

چهارمین مرحله، سوخاری کردن پیاز:

پیاز ها را بصورت حلقه ای برش بزنید و با تخم مرغ و پودر سوخاری مخلوط کنید و درون سرخ کن بریزید. توجه کنید جهت نسوختن پیاز ها مدت زمانی کوتاهی آن ها را سوخاری کنید.

پنجمین مرحله، تهیه سس:

در سینی سوخاری لازم است از سه نوع سس کچاپ، مایونز و خردل استفاده شود که می توانید آنها را درون ظرفی ریخته و کنار محتویات قرار دهید، شما می توانید به دلخواه طعم جدیدی از سس را اضافه یا در غیر اینصورت حذف کنید.

ششمین مرحله، تزئین و سرو:

قارچ، مرغ، پیاز و سیب زمینی را درون یک سینی بزرگ بچینید، کنار آن ها ظرف سس را قرار دهید. می توانید در کنار این سینی کاهو، خیارشور، گوجه و کلم‌ نیز سرو کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب