farsi beauty

علائم بارداری پسر در حاملگی

نوزاد

زمانی که زوج ها تصمیم میگیرند که عضو جدیدی را به جمع عاشقانه خود اضافه کنند دوست دارند که خودشان جنسیت فرزندشان را تعیین کنند . اگر شما جز افرادی هستید که تمایل دارید جنسیت فرزند خود را خودتان تعیین کنید می توانید با تعیین تقویم تخمک گذاری اقدام به بارداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا علائم بارداری پسر را برای شما بانوان عزیز توضیح دهیم تا بتوانید عضو جدید و دوست داشتنی را با تشخیص برخی علائم به کانون خانواده خود اضافه کنید.

زمان تعیین جنسیت فرزند

اگر در دوره بارداری هستید یا قصد دارید که باردار شوید می توانید با دقت این مطلب را بخوانید و از روش های گفته شده استفاده کنید. جنسیت فرزند شما زمانی تعیین می شود که اسپرم مرد با تخمک زن برخورد داشته باشد. در حین رابطه جنسی وقتی فرزند از پدر و مادر خود کروموزوم دریافت می کند می تواند ویژگی‌ هایی ظاهری و همچین هوش را از آن ها دریافت کند. این مرحله را می توان مرحله لقاح در نظر گرفت که فرزند در این دوران از ویژگی های پدر و مادر خود به ارث می برد.

 

برای اینکه بدانید فرزند شما دارای چه نوع جنسیتی است می توانید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

علائم بارداری فرزند پسر در ماه اول

در ماه اول بارداری نمی توانید تشخیص دهید که باردار هستید در ابتدا باید تست بارداری را انجام دهید و از این موضوع کاملا اطمینان حاصل کنید و در مرحله دوم از روی علائمی که دارید می توانید تشخیص دهید که فرزند شما چه نوع جنسیتی دارد.

 

علائم بارداری پسر در ماه دوم

از علائم بارداری پسر می توان به حالت تهوع که در صبح اتفاق می افتد اشاره کرد. برخی از بانوان زمانی که باردار می شوند از ماه دوم یا به عبارتی هفته هشتم حالت تهوع می گیرند که می تواند زجر آور باشد و این حالت را می توان برای بارداری فرزند پسر در نظر گرفت. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر در دوران بارداری حالت تهوع نداشته باشیم احتمال دارد که فرزند ما پسر نباشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این حال برای هر شخصی می تواند متفاوت باشد. برخی از خانم ها در دوران بارداری ممکن است حالت تهوع نداشته باشند و در نهایت فرزند پسر به دنیا بیاورند. در این صورت باید علائم دیگر را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید به خوبی علائم دوران بارداری خود را تشخیص دهید. بر اساس تحقیقاتی که شده است برخی افراد می گویند زنانی که در دوران بارداری تهوع شدید صبحگاهی دارند احتمال دارد که فرزند آن ها دختر باشد اما با توجه به مطالعات و نتایج دیگر این تحقیق هنوز نتوانسته ثابت کند که می تواند نتایج درست داشته باشد به همین دلیل می گوییم که حالت تهوع در هر شخصی می تواند متفاوت عمل کند.

 

حاملگی پسر

علائم بارداری پسر در هفته نهم حاملگی

یکی دیگر از علائم‌ بارداری پسر می تواند تعداد ضربان قلب جنین باشد. اگر در این مورد مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که قلب جنین در هفته نهم به طور کامل تشکیل می شود و می توان از روی تعداد ضربان قلب تشخیص داد که فرزند شما پسر است یا خیر؟ در مورد موضوع ضربان قلب برخی افراد حدس می زنند که اگر تعداد ضربان قلب جنین در هر دقیقه کمتر از ۱۴۰ باشد فرزند جنسیت پسر دارد اما اگر ضربان بالای ۱۴۰ باشد خبر از این می دهم که فرزند ممکن است دختر باشد.

تحقیقاتی که در حوزه پزشکی رخ داده این است که پزشکان این علائم را بررسی کرده اند و این علائم رد شده است. پزشکان می گویند که نمی توان جنسیت فرزند را از روی تعداد ضربان قلب تشخیص داد. در سال ۲۰۱۸ یک تحقیق در این زمینه انجام شد و متوجه شدند که تعداد ضربان فرزند دختر از فرزند پسر کمی بالاتر است و این نمی تواند دلیل محکمی برای تشخیص جنسیت باشد. این تصور را بر این مبنا می توان اندازه گیری کرد که تعداد ضربان قلب جنین می تواند بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ باشد و نمی توان این موضوع را قطعی دانست و از روی این تصور جنسیت نوزاد را تعیین کرد زیرا هر جنین می تواند ضربان قلب متفاوتی داشته باشد.

 

روش علمی برای تشخیص جنسیت فرزند

با طی کردن تمامی مراحل بالا ممکن است هنوز سردرگم این موضوع شوید که آیا فرزند کوچولوی شما دختر است یا پسر؟ بهترین روشی که می توان گفت و واقعاً از لحاظ علمی ثابت شده این است که آزمایش خون DNA انجام دهید. اگر در هفته نهم بارداری هستید حتما این آزمایش را مد نظر قرار بدهید و سعی کنید آن را در این مدت انجام دهید. زمانی که آزمایشDNA می دهید ردپای فرزند شما در این آزمایش مورد بررسی قرار می گیرد. برای انجام آزمایش بهتر است نمونه خون بدهید و بعد از گذشت ۷ روز به آزمایشگاه مراجعه کنید و نتایج را توسط پزشک مشاهده فرمایید. آزمایش DNA صرفا برای تشخیص جنسیت نیست اما تا حدودی می توان شرایط ژنتیکی را بررسی کرد و جنسیت را تقریبا تشخیص داد.

 

نوزاد

علائم بارداری پسر در هفته یازدهم حاملگی

از علائم دیگر که در مورد بارداری فرزند پسر گفته شده می توان تغذیه مادر را در نظر گرفت. خانم هایی که دوران بارداری را سپری می کنند ممکن است در این دوران هوس غذاهای ترش یا شور کنند این باور می تواند در تشخیص فرزند پسر کمی به شما کمک کند. طبق تحقیقات انجام شده پزشکان باز نمی توانند این دلیل را یک دلیل منطقی بدانند، آن ها می گویند ممکن است هر مادر ویار مخصوص خود را داشته باشد و نمی توان از روی تغذیه مادر تشخیص داد که فرزند چه جنسیتی دارد.

 

روش علمی و دقیق برای تشخیص جنسیت پسر در هفته یازدهم

یکی از روش هایی که می توان دقیق و منطقی دانست، آزمایش نمونه برداری یا آمینوسنتز است. این آزمایش را باید در هفته یازدهم تا هجدهم انجام داد. آزمایش آمینوسنتز مانند آزمایش DNA است و تنها تفاوت این آزمایش می تواند این باشد که سلول های آزاد خون را مورد بررسی قرار می دهد. گرچه این آزمایش قطعی و دقیق است، اما نکته ای که باید در این باره گفت این است که آزمایش آمینوسنتز می تواند خطر سقط جنین را افزایش دهد. توصیه ما به شما این است که این آزمایش را سعی کنید انجام ندهید. افرادی که این آزمایش را انجام می دهند سن زیادی دارند و بیشتر برای بیماری های ژنتیکی استفاده می شود. برخی افراد ازدواج های فامیلی دارند و ممکن است سابقه بیماری های ژنتیکی داشته باشند در این موارد پزشکان توصیه می کنند که این آزمایش انجام شود.

 

نوزاد

3 علائم برای تشخیص جنسیت فرزند پسر

تا این جای مطلب توانستیم با ارائه چندین روش تا حدودی به شما کمک کنیم که بتوانید حس کنجکاوی خود را ارضاء کنید. در این بخش ۳ علائم بارداری پسر را بیان می کنیم تا شاید کمکی شود شما بدانید که فرزند ناز شما چه جنسیتی دارد.

 

اضافه وزن در اطراف شکم

 اگر اندام شما فقط در قسمت شکم چاق شده و هیچ تغییری در بقیه نواحی رخ نداده می توان به طور تقریبی گفت که فرزند شما پسر است. بنابر تحقیقات گفته شده که اضافه وزن مادر می تواند متفاوت باشد و هیچ گونه اثباتی برای این موضوع رخ نداده است.

 

شفاف شدن پوست

بر اساس گفته های پیشین باید حدس زد که اگر در دوران بارداری پوست شما شفاف باشد می توان گفت که شما فرزند پسر را در شکم خود حمل می کنید. این گفته را بزرگان گفته اند و نمی توان به اثبات رساند. گفته علمی این موضوع را رد می کند و می گوید که هر مادر می تواند در دوران بارداری پوست شفاف یا کدری داشته باشد. شفاف شدن پوست شاید از لحاظ علمی حرف منطقی نباشد و نتوان به قطعیت گفت که این علائم می تواند منطقی و محکم باشد.

 

تغییر رنگ ادرار

برخی از بزرگان ما می گویند که اگر ادرار زن باردار به رنگ زرد باشد می توان تشخیص داد که جنین او پسر است. پزشکان این موضوع را بر این مبنا معنی می کنند که ادرار شخص باردار ممکن است بر اساس تغذیه ای که در طول روز استفاده کرده تغییر کند و نمی توان دلیل قطعی برای تشخیص فرزند پسر دانست. برخی از زنان باردار ممکن است در دوران بارداری عفونت های داخلی داشته باشند یا قرص های ویتامین مصرف کنند و همین عوامل باعث تغییر رنگ ادرار شود.

 

 

نتیجهگیری

در این مقاله سعی کردیم تمام علائم بارداری پسر را برای شما بانوان عزیز بیان کنیم. روش هایی که در متن بالا گفته شد از نظر پزشکی نمی تواند منطقی باشد و هنوز به اثبات نرسیده است، اما می توان از روی این علائم تا حدودی جنسیت جنین را تشخیص داد. اگر شما جز افرادی محسوب می شوید که دوست دارید فرزند شما پسر باشد می توانید از روی این علائم تا حدودی حس کنجکاوی خود را ارضاء کنید و تشخیص دهید که فرزند نوگل شما چه جنسیتی دارد. در آخر این مقاله قصد داریم این سخن را بگوییم که جنسیت فرزند چندان مهم نیست موضوعی که می تواند در دوران بارداری مهم باشد سلامت جنین است.

سئوالات متداول

آیا جوش زدن نشانه بارداری پسر است ؟

اگر در دوران بارداری دستهایتان دچار خشکی و صورتتان دچار جوش و آکنه شد این ها از نشانه های بارداری پسر است. جنین پسر باعث تغییرات هورمونی و پوست مادر دچار جوش می شود. هورمون های مردانه (آندروژن ها) از بدن جنین پسر وارد بدن مادر می شود و صورت و بدن مادر را پر از جوش های ریز و درشت مانند دوران  بلوغ می کند.

آیا لکه بینی در بارداری نشانه فرزند پسر است ؟

خیر؛ لکه بینی در دوران بارداری هیچ ربطی به جنسیت فرزند شما ندارد.

گزارش شده برخی افراد باردار که جنس فرزندشون دختر بوده است در هفته 7 یا 8 بارداری لکه بینی را به پزشک گزارش کرده اند.

ممکنه افرادی که جنین پسر هم دارند دچار لکه بینی بشوند اما این امر یک اصل در مورد پسر بودن فرزند شما نیست.

لکه بینی به دلیل تغییرات بدن و رحم می باشد و هیچ اثری روی جنسیت یا تک فرزندی و چند فرزندی جنین ندارد.

درصورت لکه بینی بیش از اندازه با ماما مشورت کنید.

آیا حالت تهوع نشانه بارداری پسر است؟

برای تعیین جنسیت نوزاد حالت تهوع را می توان یکی از معیار ها در نظر گرفت. به طوری که مادران عزیز اگر در صبح ویار شان بیشتر شده باشد شیرینی جات بیشتر مصرف کنند ممکن است جنین دختر باشد و اگر ویارشان در صبح کم شود و میل به مصرف ترش و شور داشته باشند ممکن است جنین پسر باشد. به طور کل می توان با از حالت تهوع نوع جنسیت را تشخیص داد چرا که می توانید برای دختر و پسر میزان و نوع آن متفاوت باشد.

آیا کمر درد نشانه بارداری پسر است؟

خیر. کمر درد در بارداری هیچ ارتباطی با جنسیت نوزاد ندارد. و به دلیل ترشح هورمون ریلکسین و تاثیرش بر استخوان های کمر، لگن و مهره ها می باشد. و بزرگ شدن شکم و اضافه شدن وزن نیز در کنار آن باعث این کمر درد می شوند.

آیا سر درد نشانه ی بارداری پسر است؟

خیر. این مساله هیچ ارتباطی با جنسیت نوزاد شما نداشته و دلیل سر درد در بارداری به عوامل دیگری بستگی دارد. این تفکر، تفکری قدیمی است که هیچ پایه ی علمی ندارد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

481 مطلب