farsi beauty

عوارض تزریق ژل لب برای بانوان و آقایان

تزریق ژل لب

حتماً با تزریق ژل لب آشنایی دارید، تزریق ژل لب در واقع برای بهبود فرم لب، حجم دادن به لب های کوچک و یا از بین بردن نواقص لب استفاده می شود. مواد تزریقی به لب ها در برند ها و مدل های گوناگونی برای افراد تزریق می گردد، معمولاً میزان مقدار تزریق ژل لب را به عهده مراجعه کننده می گذارند که در واحد سی سی به لب ها تزریق می گردد.

چرا برخی از افراد لب های کوچک و یا کم حجمی دارند؟

در حقیقت هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن ترشح می شود و موجب افزایش حجم لب ها می گردد.

اگر این ماده در بدن به قدر کافی در بدن ترشح نشود سایز لب ها کوچک و یا فرم آنها به هم می ریزد.

تکنیک تزریق ژل لب که در عصر امروز از طریق سوزن های کوچک مانند سوزن سرنگ انسولین به درون و اطراف لب ها اعمال می شود.

این روش نوین برای از بین بردن نواقص و کوچکی لب ها می باشد که البته عوارضی هم به دنبال دارد.

طبق تحقیقات متخصصین ما تزریق متعادل ژل لب می تواند روی زیبایی صورت تاثیرات چشمگیری بگذارد اما ممکن است طی شرایطی تزریق ژل موجب عوارض جبران ناپذیر و خطرناک شود.

تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل های لب بر لب بانوان و آقایان

بروز واکنش یا آلرژی بعد از تزریق ژل های لب

برخی افراد به مواد تزریقی لب ها واکنش و آلرژی نشان می دهند، البته این آلرژی ها به ندرت در بدن افراد به وجود می آید که شما برای آن که دچار این مشکل نشوید باید قبل از تزریق ژل لب تست این ماده را روی بدن انجام دهید تا در صورت عدم آلرژی به میزان و سی سی دلخواهتان ژل لب را تزریق کنید.

زخم های نواحی لب

ایجاد زخم پس از تزریق ژل لب در برخی افراد موجب آزار و دوره دردناکی می شود، اگر تزریق به درستی انجام نشود و کوچکترین اشتباه در حین تزریق به وجود بیاید ممکن است جای زخم های شدیدی روی لب ها به وجود بیاید که البته عمیق هم می باشد همچنین اگر مقدار تزریق شده ژل لب زیاد باشد می تواند موجب توقف تولید کلاژن ها برای مدت طولانی در بدن شود.

به وجود آمدن جوش بعد از تزریق ژل لب

یکی دیگر از عوارض تزریق ژل لب، ایجاد جوش در ناحیه تزریق می باشد که به صورت حساسیت برای افراد نمایان می شود، این جوش ها می توانند ریز و یا درشت باشند پس بعد از تزریق ژل لب باید دقت کنید تا به محض  به وجود آمدن جوش با پزشک تان در ارتباط باشید و راه حل های درمانی را از خود جویا شوید.

قرمزی و تورم پوست لب پس از تزریق ژل

از دیگر عوامل گزارش شده در مورد تزریق ژل لب قرمزی و تورم بیش از حد و غیر طبیعی لب ها می باشد، لازم است بدانید لب اندام حساسی است، تورم و قرمزی پس از چند وقت بعد از تزریق طبیعی است اما اگر این تورم و قرمزی ادامه داشته باشد می توانید به عنوان عوارض ژل لب این مسئله را پیگیری کنید.

تزریق ژل لب

التهاب و کبودی لب ها پس از تزریق

درصورت به وجود آمدن کبودی و التهاب پس از یک هفته جهت درمان باید سریعا به کلینیک و یا پزشک شخصی‌تان مراجعه کنید تا هر چه سریعتر داروهای کاهش دهنده التهاب را برای شما تجویز کند.

ایجاد عفونت در لب ها

اگر بدن شما مواد ژل لب را پس بزند و نتواند این ماده را بپذیرد ممکن است در لب های شما عفونت های شدیدی به وجود آید که برای به وجود نیامدن این مشکل هم می‌توانید قبل از تزریق کامل ژل از پزشک تان درخواست تست ژل لب  کنید.

خونریزی بعد از تزریق ژل لب

از عوارض شایع تزریق ژل لب خونریزی به همراه تورم یا کبودی می باشد، این عامل به نوع جنس ژل، میزان سی سی مصرفی و جهت تزریق پزشک بستگی دارد که تمامی این عوامل به ماهر بودن پزشک شما وابسته است.

آسیب به بافت لب در حین تزریق

آسیب به بافت لب یکی دیگر از عوارض تزریق ژل لب می باشد؛ در حین تزریق ممکن است بافت لب خراب شود و اگر پزشک متوجه این مشکل نشود در دراز مدت این مشکل همیشگی خواهد شد پس در حین تزریق باید دقت کنید که فرم لب شما تغییرات زیادی نکند تا این عوارض برای شما به وجود این نیاید.

جابجایی ژل لب در صورت پس از تزریق ژل لب

یکی از مهمترین مشکلات تزریقی ژل لب، جابجایی مواد تزریقی در بدن است که می‌تواند حتی موجب فلجی برخی از نواحی صورت شود؛ لازم است بدانید در صورت جابجایی ژل در صورت باید سریعاً به پزشک مراجعه کرده و در صورت نیاز لب ها را تخلیه کنید.

تزریق ژل لب

جمع بندی

داشتن صورتی بدون نقص آرزوی دست نیافتنی نیست اما باید به عوارض و عواقب اعمال عمل های جراحی سرپایی یا عمل های زیبایی عمقی هم فکر کنید.

زیباتر شدن نباید به قیمت از دست دادن سلامتی شما باشد پس اگر می توانید تا حد امکان پس از اطمینان از سلامت کامل بدن اقدام به تزریق انواع ژل ها و یا عمل های جراحی کنید.

(هرگز در تزریق ژل، نخ، بوتاکس و دیگر جراحی های زیبایی زیاده روی نکنید تا به سلامت شما آسیبی وارد نشود)

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب