farsi beauty

خواص پوست گردو برای پوست و مو ؛ طرز تهیه اسکراب و رنگ مو طبیعی با پوست گردو

پوست گردو برای زیبایی صورت و موها

پوست های سبز و چوبی گردو برای صورت و موها خواص بسیاری دارند. شما میتوانید با خشک کردن و پودر کردن پوست گردو از آنها استفاده های بسیاری بکنید و از خواص ارزشمند آنها نیز استفاده کنید.

اسکراب و لایه برداری

لایه برداری باعث روشن شدن پوست صورت و حذف سلول های مرده پوست میشود. پوست گردو قابلیت لایه برداری و اسکراب پوست را دارد.

با آسیاب پوست گردو و مخلوط کردن آن با انواع کرم لایه بردار یا ماسک صورت، میتوانید به خوبی سلول های مرده پوست خود را از بین برده و پوست خود را زیبا و روشن کنید. علاوه بر آن استفاده از پوست گردو باعث میشود کرم های مراقبت از پوست به خوبی در پوست نفوذ کنند و تاثیر بسیاری بگذارند.

پوست گردو

رنگ طبیعی برای پوشاندن موهای سفید

خواص پوست گردو بسیار زیاد میباشد. اگر هنگام جدا کردن پوست سبز گردو به دست خود توجه کنید، متوجه سیاه شدن دست خود میشوید. با این موضوع شما متوجه میشوید که پوست گردو برای رنگدهی بسیار مناسب میباشد و میتواند یک رنگ موی طبیعی باشد. امروزه مردان و زنان زیادی در معرض سفیدی مو زودهنگام قرار گرفته و از رنج میبرند و این مسئله ممکن است با فعالیت های روزانه در ارباط باشد.

عواملی مانند:

  • رنگ کردن مو به مراتب زیاد
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • کمبود ویتامین

که روند از بین رفتن رنگدانه ها را فراهم و سریع تر میکنند، باعث میشوند در جوانی دچار سفیدی مو شوید.

بهتر است برای از بین بردن سفیدی موها از رنگ های شیمیایی استفاده نکنید و به جای آن از روش های طبیعی کمک بگیرید، زیرا رنگ های شیمیایی باعث تشدید سفیدی موها میشود. شما میتوانید با پودر پوست سبز گردو سفیدی موهای خود را درمان و آنها را کامل بپوشانید.

پوست گردو

طرز تهیه رنگ مو با پودر پوست سبز گردو

  1. در ابتدا ما به مقداری پوسته سبز گردو نیاز داریم.
  2. هنگامی که پوسته ها را تهیه کردیم، باید آنها را به مدت 30 دقیقه در آب بجوشانید.
  3. بعد از جوشاندن با بگذارید کاملا خنک شود. سپس با هر روشی که راحت هستید آب پوست گردو را به موهای سفید خود بزنید. این روش به سرعت باعث رنگدهی به موهایتان میشود. (لطفاً دقت کنید در هنگام رنگ زدن به موهایتان، رنگ آن به لباستان نگیرد. زیرا به سرعت رنگ میگیرد.)
  4. هنگامی که پودر این مواد را داشته باشید بسیار مناسب تر است.

شما میتوانید هر زمان که موهای سفیدتان نمایان شدند از این رنگ طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. مناسب ترین زمان برای استفاده از این رنگ قبل از شستن موهایتان میباشد.

پوست گردو

حرف آخر

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. لطفاً توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این رنگ موی طبیعی لباس های خود را رنگی نکنید، زیرا به سرعت رنگ گرفته و به سختی نیز پاک میشود.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب