farsi beauty

طرز تهیه سالاد کینوا رژیمی

سالاد کینوا

سالاد کینوا یک سالاد رژیمی خوش طعم و بین المللی می باشد که می توانید برخی از محتویات آن را به دلخواه حذف یا اضافه کنید. این سالاد را می توانید حتی به فرزندان خود در وعده شام یا نهار بدهید تا از خواص آن بهره مند شوند. در این قسمت از آموزش آشپزی با ما همراه باشید تا آموزش کینوا، این سالاد خوش طعم بین المللی را در منزل یاد بگیرید.

مواد لازم:

خیار

2 عدد

گوجه گیلاسی

14 عدد

کینوا

1 لیوان

پیاز قرمز یا سفید کوچک

1 عدد

پنیر

100 گرم

شوید

50 گرم

لیموترش تازه

1 عدد

زیتون

100 گرم

روغن زیتون

به مقدار دلخواه

نمک و فلفل

به مقدار دلخواه

دستور تهیه سالاد کینوا رژیمی

مرحله اول، پخت کینوا:

در این مرحله باید کینوا را درون ظرفی مناسب ریخته و با دو لیوان آب به قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید که بپزد، پس از گذشت 15 دقیقه که کینوا کاملاً نرم شد قابلمه را از روی حرارت بردارید و کینوا را آبکشی کنید.

مرحله دوم، برش زدن خیار:

در این مرحله باید خیار را از طول به دو قسمت تقسیم کرده و با فاصله یکسان خرد کنید و پس از آن گوجه های گیلاسی را به چهار قسمت تقسیم کرده و با خیار درون یک کاسه بریزید.

مرحله سوم، اضافه کردن پیاز:

پیاز را به صورت خلالی خرد کرده و با کینوا به کاسه حاوی خیار و گیلاس اضافه کنید، پنیر را تکه تکه کرده و تکه های مکعبی را به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم، اضافه کردن شوید و لیمو ترش:

در این مرحله شوید را ریز خرد کرده و با آب لیمو ترش، فلفل سیاه، روغن زیتون و نمک به محتویات اضافه کنید و مواد را ترکیب کنید. در ادامه سالاد را درون یخچال قرار دهید و به مدت 2 ساعت به آن استراحت دهید سپس آن را از یخچال درآورده تزیین کرده و نوش جان کنید.

منبع تصویر hayvafood

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب