farsi beauty

طرز ساخت 3 مدل ماسک گل رز خانگی برای مراقبت از شادابی و طراوت پوست

ماسک صورت

پوست صورت تاثیر زیادی روی زیبایی و همچنین ارتباط با دیگران دارد، اگر می خواهید پوستی سالم، درخشان، زیبا و با طراوت داشته باشید باید به آن رسیدگی لازم را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید پوست خود را با طراوت نگه دارید ماسک گل رز را امتحان کنید تاثیرات زیادی بر تازه شدن پوست صورت های خشک و حفظ شادابی صورت دارد، روغن موجود در گلبرگ های گل رز می تواند به طراوت و آبرسانی پوست کمک زیادی کند و پوست را نرم و لطیف کند.

1. ماسک گل رز عسلی برای پوست

اسن ماسک یک انتخاب خوب و مناسب برای افرادی است که پوست آن ها حساس می باشد و نمی توانند از هر ماسکی جهت آبرسانی استفاده کنند برای آماده سازی این ماسک نیاز به وسایل زیر دارید :

ظرفی تهیه کنید و ماست را به همراه عسل مخلوط کنید، سپس گلاب را به محتویات اضافه کنید و سپس گلبرگ ها را روی مواد بریزید و آنقدر هم بزنید تا مواد خمیری شود، از این ماسک می توانید برای کاور کردن گردن هم استفاده کنید و علاوه بر صورتتان گردن خود را هم با طراوت و نرم سازید، پس از 10 دقیقه این ماسک را بشویید.

ماسک صورت

2. تهیه ماسک پاک کننده پوست خشک با گل رز

این ماسک خواص پاک کنندگی فوق العاده ای را برای پوست ایفا می‌کند، از این ماسک ضد باکتری برای درمان جوش و آکنه هم استفاده کنید. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز نیاز دارید:

  • 1 قاشق غذاخوری ماست
  • 3 قاشق غذاخوری آرد جو دو سر
  • 3 قاشق غذاخوری گلاب

ظرفی تهیه کنید و تمامی مواد را درون ظرف بریزید، اکنون مواد را تا حدی هم بزنید که حالت خمیری پیدا کند. این ماسک را 20 دقیقه روی صورت بگذارید سپس با آب گرم بشویید.

ماسک صورت

3. ماسک گل رز برای پوست چرب

اگر پوست شما چرب است می توانید از این ماسک جهت کنترل چربی پوست استفاده کنید. مواد لازم برای تهیه ماسک لیمویی گل رز:

  • 10 برگ گل رز
  • 1 قاشق چای خوری عسل
  • 1 غذا خوری ماست
  • 1 قاشق آبلیمو

درون ظرفی گلبرگ های رز را خیس دهید و به خوبی خورد کنید، بقیه مواد را به به همراه گلبرگ های خیس شده روی صورت قرار دهید و بعد 15 دقیقه بشویید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

482 مطلب