farsi beauty

طرز تهیه سالاد کلم بنفش تفت داده شده خوشمزه به سبک ترکیه ای

سالاد کلم قرمز

سالاد کلم یکی از انواع سالاد های مقوی و خوش طعم است که به علت وجود گردو داخل آن سبب می شود سردی غذا گرفته شود و به همین علت یکی از سالاد های فوق العاده است که طرفداران زیادی دارد. برای مشاهده ی آموزش این سالاد خوش طعم با ما همراه باشید.

مواد لازم :

کلم بنفش

نصف یک عدد

روغن زیتون

۵ قاشق غذاخوری

ماست پر چرب

یک و نیم لیوان

ذرت آب پز

۱ لیوان

شوید خرد شده

۴ قاشق غذاخوری

گردو آسیاب شده

به مقدار دلخواه

سیر رنده شده

۲ حبه

نمک

به مقدار کافی

خیار شور

۶ عدد

دستور تهیه ی سالاد کلم بنفش

مرحله ی اول :

در ابتدای کار کلم را برگ برگ کرده و آن را به خوبی شسته و کنار می گذاریم تا آب اضافی اش به خوبی گرفته شود. سپس آن را رنده کرده و یا به صورت ریز خرد می کنیم. حالا تابه ای برمی‌داریم و روغن زیتون را به آن اضافه کرده و کلم را داخل تابه می ریزیم. در ادامه تابه را روی حرارت ملایم می گذاریم و به مدت چهار دقیقه کلم بنفش را تفت می دهیم تا نرم شود.

مرحله ی دوم :

در این مرحله کلم های نرم شده را از روی حرارت برداشته و اجازه می دهیم خنک شود. سپس آن را داخل کاسه ای ریخته و ماست را به همراه سیر رنده شده به آن اضافه می کنیم.

مرحله ی سوم :

حالا شوید و ذرت از قبل پخته شده را به همراه خیار شوری که به صورت ریز خرد کرده ایم به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم. سپس نمک و گردوی آسیاب شده را به کاسه اضافه کرده و به خوبی ترکیب می کنیم تا مواد به خوبی با هم مخلوط شوند. و در پایان سالادمان را در ظرف مورد نظر سرو می کنیم. نوش جان

منبع تصویر ashpazi.ba.shima

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب