farsi beauty

طرز تهیه ژله بستنی چند رنگ رنگین کمانی

ژله رنگین کمان

ژله و بستنی یک ترکیب محبوب در بین سنین کودکان تا بزرگسالان می باشد، بستنی در هر طعمی که باشد همیشه طرفداران خودش را در هر مکان دنیا دارد و ژله نیز علاوه بر طرفدارانش با توجه به ویتامین هایش گزینه خوبی برای انتخاب دسر و یا پخت و پز شیرینی ها و یا مصرف کودکان می باشد.

در این قسمت از آموزش آشپزی شما می توانید با هر طعم از ژله و یا بستنی مورد علاقه تان ژله بستنی چند رنگ با طعم متفاوت و یک دسر مقوی درست کنید.

مواد مورد نیاز برای آماده سازی ژله بستنی رنگین کمانی:

پودر ژله با رنگ های مختلف

به میزان دلخواه

شیر یا بستی وانیلی

به ازای هر بسته پودر ژله 1 عدد

آب جوش

به ازای هربسته 1 لیوان

توت فرنگی یا گیلاس

3 الی 4 عدد

مرحله اول :

ابتدا باید ظرف مناسبی را انتخاب کرده که بتوانید آن را در فریزر بگذارید، پس از انتخاب ظرف آن را به مدت یک ساعت درون فریزر قرار دهید تا سرد شود، سپس کتری را پر از آب جوش کنید و شعله را روشن کنید.

مرحله دوم :

در ظرفی دیگر که از جنس شیشه ای نباشد پودر ژله را بریزید و پودر ژله را روی کتری قرار دهید، سپس یک لیوان آب جوش را به کاسه اضافه کنید و اجازه دهید تا ژله با بخار کتری هم دما شود.

مرحله سوم :

ژله را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا به خوبی سرد شود، سپس ژله مورد علاقه‌تان را با بستنی مورد نظر در کاسه ای که درون فریزر می باشد بریزید و به آن 40 دقیقه اجازه دهید تا درون یخچال بماند.

مرحله پنجم :

حالا لایه بعدی از ژله را اضافه کنید.

به هر لایه ای که به تعداد دلخواه به کاسه ای که درون فریزر گذاشته بودید اضافه می کنید باید 40 دقیقه زمان دهید تا خودش را بگیرد. این لایه ها می تواند تعداد 4، 5 و یا کمتر از آن باشد.

مرحله ششم :

اکنون باید به مدت یک شب ژله را درون یخچال نگه دارید و سپس آن را به طور دلخواه با توت فرنگی یا گیلاس تزیین کرده و سرو کنید.

منبع تصویر miss_polkadot

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب