farsi beauty

طرز تهیه ناگت گیاهی خانگی خوشمزه و رژیمی

ناگت گیاهی

ناگت گیاهی یک غذای متناسب برای ورزشکاران و افراد گیاهخوار می باشد، این ناگت با مواد متنوع آماده سازی می شود و اضافه کردن برخی مواد یا کم کردن آنها از این رسپی به دلخواه است. در این قسمت از آموزش آشپزی پرطرفدارترین ناگت گیاهی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

 مواد لازم برای تهیه ناگت گیاهی :
نخود600 گرم
جو دوسر یا جو پرک1 پیمانه
شیر گیاهی3 قاشق غذاخوری
پیاز1 عدد
پودر سیر1 قاشق چایخوری
پاپریکا1 قاشق چایخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه، روغن و پودر سوخاریبه مقدار کافی

دستور پخت ناگت گیاهی

مرحله اول؛ نفخ گیری و پخت نخود ها :

در این مرحله شما باید حداقل از یک شب قبل نخودها را درون ظرفی خوب خیس داده و در روز بعد آن ها را آبکشی کنید، پس از آن نخود ها را به همراه دو لیوان آب درون قابلمه روی اجاق گاز قرار دهید.

مرحله دوم؛ میکس کردن نخود ها به همراه شیر گیاهی :

در این مرحله دستگاه میکسر یا مخلوط کن را روشن کرده و سپس نخود ها را به همراه شیر گیاهی داخل میکسر بریزید و خوب میکس کنید.

مرحله سوم؛ میکس کردن پیاز ها و ادویه جات :

 پس از میکس کردن نخودها اکنون باید پیازها را پوست بگیرید و آنها را بشویید سپس به چهار تکه برش بزنید؛ به همراه تمامی ادویه ها درون میکسر بریزید و خوب مخلوط کنید.

مرحله چهارم؛ آماده سازی برای سرخ کردن ناگت ها :

در این مرحله به یک کاسه آب و یک کاسه پودر سوخاری نیاز دارید، مواد له شده را نیز در کاسه مجزا در کنار دستان تان قرار دهید.

مرحله پنجم؛ شکل دادن ناگت و سرخ کردن :

در این مرحله ابتدا دستتان را خیس کرده؛ مقداری از مایه ناگت را درون دست بگیرید به فرم دلخواه خود در آورید و یا از قالب استفاده کنید، سپس ناگت را در آرد سوخاری بغلتانید و پس از آنکه مواد ناگت بخوبی با آرد سوخاری پوشانده شد، آن را در حرارت بالا در روغن سرخ کردنی به خوبی سرخ کنید و سپس مواد را با سس دلخواه پس از سرخ شدن سرو کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب