farsi beauty

طرز تهیه پیتزا مخصوص و خوشمزه با نان باگت

پیتزا با نان باگت

پیتزا یک غذای بین المللی و پرطرفدار است که به طریقه های مختلفی با خمیر یا نان پیتزا، نان تست و نان باگت آماده می شود. محتویات درون پیتزا معمولاً سلیقه ای می باشد اما در این قسمت از آموزش آشپزی یک پیتزای خوشمزه با طعم مرغ را به همراه نان باگت را به شما عزیزان آموزش می دهیم تا در منزل به آسانی آن را تهیه کنید.

مواد اولیه:

پنیر پیتزا

200 گرم

نان باگت

1 عدد بزرگ

قارچ

150 گرم

فیله مرغ

200 گرم

فلفل دلمه ای رنگی

50 گرم

سس کچاپ

2 تا 3 قاشق غذاخوری

پودر آویشن

1 قاشق غذاخوری

پودر سیر

½ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل

به مقدار لازم

دستور پخت پیتزا با نان باگت

مرحله اول، پخت فیله های مرغ:

در ابتدا باید فیله مرغ را درون قابلمه های متناسب روی حرارت بپزید و اجازه دهید مرغ به خوبی نرم شود، می توانید به مدت 40 الی 45 دقیقه به مرغ زمان پخت دهید.

مرحله دوم، تفت قارچ به همراه فلفل دلمه:

در این مرحله قارچ ها و فلفل دلمه ای های دلخواه را بشورید و به خوبی برش دهید سپس تابه متناسب را روی حرارت بالا گذاشته و ابتدا قارچ ها را با حرارت بالا سرخ کرده سپس حرارت را کم کنید و فلفل دلمه ای را به آن اضافه کنید.

مرحله سوم، ریش ریش کردن فیله مرغ:

در این مرحله کافیست مرغ های پخته شده را از قابلمه در آورید و اجازه دهید تا خنک شود، پس از آن با دست یا چنگال فیله مرغ را ریش ریش کنید و به سراغ نان باگت بروید.

 مرحله چهارم، آماده سازی پیتزا:

در این مرحله باید نان باگت را برش بزنید، این نان را از طرفین ببرید و سپس آن را باز کنید و با وردنه کاملاً مسطح کنید، در همین حین فر را روی دمای 170 درجه سانتیگراد قرار دهید تا گرم شود؛ سپس سس کچاپ را روی نان باگت بریزید و آن را کاملاً پخش کنید، در ادامه فیله مرغی که از قبل ریش ریش کرده‌اید را به همراه پنیر پیتزا روی نان باگت بریزید، بعد از آن قارچ ها و فلفل دلمه ای را اضافه کنید و سپس پنیر پیتزا را مجدداً روی محتویات بریزید.

مرحله پنجم، اضافه کردن ادویه:

 در این مرحله آویشن را اضافه کنید توجه داشته باشید می توانید به دلخواه از پودر سیر و فلفل قرمز نیز استفاده کنید پس از آن نان باگت را در فر قرار داده و 10 الی 15 دقیقه زمان بدهید تا پنیر روی پیتزا به خوبی گریل شود و پس از آن می توانید سینی را از فر خارج کرده و پیتزای نان باگت را برش بزنید و با سس دلخواه سرو کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب