farsi beauty

طرز تهیه پنکیک پیتزایی خوشمزه به سبک ترکیه ای

پنکیک پیتزایی

پنکیک پیتزایی می تواند به عنوان یک صبحانه اروپایی بدون فر یا یک میان وعده و دسر محبوب به همراه خامه، میوه و یا سس مخصوص سرو گردد. برای آماده سازی پنکیک پیتزایی باید دو کار مهم را در ابتدا انجام دهید، در مرحله اول آماده سازی خمیر پنکیک پیتزایی و در مرحله دوم بایستی مواد درونی این پنکیک را آماده سازی کنید.

مواد لازم برای تهیه خمیر پنکیک پیتزایی:

تخم مرغ

2 عدد

روغن

4 قاشق غذا خوری

شیر

1/5 لیوان

آرد

1/5 لیوان

نمک

به مقدار لازم

 

مواد لازم برای داخل پنکیک پیتزایی:

سوسیس خرد شده کوچک

به مقدار لازم

گوجه فرنگی

1 عدد

فلفل سبز

1 عدد

نمک و پودر چیلی و آویشن

به مقدار لازم

پنیر پیتزا

به مقدار لازم

دستور پخت پنکیک پیتزایی

مرحله اول؛ آماده سازی خمیر پنکیک پیتزایی :

در ابتدا ظرفی مناسب انتخاب کنید و تخم مرغ ها را در آن بشکنید و به خوبی هم بزنید سپس نمک و روغن را با شیر مخلوط کرده و آنقدر هم بزنید تا تخم مرغ و شیر باهم یکدست شود، سپس به آرامی آرد را اضافه کنید و هم زدن را ادامه دهید.

مرحله دوم؛ آماده سازی قسمت میانی پنکیک :

گوجه‌ فرنگی را بشویید و به خوبی خود کنید، فلفل را خرد کرده و با سوسیس بصورت درشت رنده کنید 《می توانید سوسیس ها را مکعبی هم خورد کنید》 

مرحله سوم؛ سرخ کردن مواد :

در تابعی به مقدار کم روغن ریخته و حرارت زیر تابه را ملایم کنید، محتویات آماده شده را چند دور درون تابه تفت دهید.

مرحله چهارم؛ اضافه کردن ادویه و پنیر :

وقتی که به خوبی گوجه فرنگی و فلفل و بقیه مواد را با هم مخلوط و تفت دادید، ادویه ها را اضافه کنید و پس از چندبار هم زدن مواد را کنار بگذارید تا با اتاق هم دما شود.

مرحله پنجم؛ آماده سازی کلی پنکیک  :

تابه ای نچسب بردارید و در حرارت ملایم با کمی روغن آن را چرب کنید، هنگامی که تابه داغ شد خمیر را در تابه بریزید و ظرف را به آرامی بچرخانید تا خمیر پنکیک در کف تابه پخش شود، هنگامی که در یک طرف از خمیر حباب مشاهده کردید، وقت برگرداندن خمیر می باشد؛ وقتی سمت اوله خمیر سرخ شد مواد میانی را درون خمیر بریزید.

مرحله ششم؛ رول کردن :

هنگامی که مواد را روی یک طرفه خمیر پهن کردید، پنیر پیتزا را اضافه کنید، سپس طرف دیگر خمیر را روی مواد برگردانید و دو طرف خمیر را به خوبی به هم بچسبانید. کنید هنگامی که مواد درونی و خمیر ها پخته شد می توانید پنکیک را با سس میوه، خامه و هر مواد دلخواه تان سرو کنید.

منبع تصویر dirtyvegazine

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب