farsi beauty

طرز تهیه ی پیناکولادا ( Piña colada ) خوشمزه

نوشیدنی پینا کولادا

در این قسمت از آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی قصد داریم شما را با طرز تهیه ی پیناکولادا آشنا کنیم. پیناکولادا نوعی نوشیدنی رسمی پورتوریکو است. این نوشیدنی طعمی فوق العاده داشته و بسیار ساده تهیه می شود. برای مشاهده ی آموزش این نوشیدنی خوش طعم با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ی پیناکولادا :

آب آناناس

۳۰۰ میلی لیتر

شیر نارگیل

۱۵۰ میلی لیتر

شکر

۲۰ گرم

کرم ( خامه ) نارگیل

۱۵۰ میلی لیتر

وانیل

به میزان دلخواه

دستور تهیه ی پیناکولادا

مرحله ی اول، مخلوط کردن شیر نارگیل با سایر مواد :

در ابتدای کار ظرفی مناسب انتخاب کرده و شیر نارگیل و آب آناناس را به آن اضافه می کنیم. سپس به کمک همزن موادمان را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شوند. حالا شکر و وانیل را داخل ظرف ریخته و موادمان را برای بار دوم مخلوط می کنیم.

مرحله ی دوم، اضافه کردن کرم نارگیل :

این نکته را فراموش نکنید که میزان شیرینی این نوشیدنی به خود شخص بستگی دارد بنابر این میزان استفاده از شکر در مرحله ی اول را می توان کم یا زیاد کرد. در ادامه خامه یا کرم نارگیل را داخل ظرف ریخته و به خوبی با سایر مواد مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

مرحله ی سوم، سرو نوشیدنی :

در این مرحله دو لیوان بزرگ و متناسب را رو به روی دستمان قرار می دهیم. سپس از یخ هایی که به صورت ریز خرد شده اند داخل دو لیوان ریخته و نوشیدنی را اضافه می کنیم. سپس آن را به کمک آناناس یا برگ آن تزئین می کنیم. توجه داشته باشید که بهتر است این نوشیدنی بلافاصله سرو شود.

منبع تصویر frutasarapio

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب