farsi beauty

شخصیت شناسی از طریق چشم

شخصیت شناسی از طریق چشم

شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که گمان می کنید شخصیت شناسی بر اساس رنگ چشم واقعی و قابل باور نیست. اما نتیجه چیزی جز این است و‌با وجود اینکه افراد با یکدیگر متفاوند و‌ در موقعیت، زمان، مکان و‌ با توجه به تایپ شخصیتشان رفتار های متفاوتی از خود نشان می دهند اما شخصیت شناسی براساس رنگ‌چشم مربوط به یک سری مسائل کلی است که  ما به شما قول می دهیم که با دیدن نتیجه می توانید شگفت زده شوید.

شخصیت شناسی از طریق چشم

چشم قهوه ای ها (احساسی های مهربان )

کسانی که دارای چشم های قهوه ای هستند عموما افرادی احساسی، حساس، شوخ و بامزه اند. این افراد که اکثریت جمعیت، یعنی  پنجاه و پنج درصد از مردم را تشکیل می دهند. دارای اعتماد به نفس  بالایی بوده ولی در عین حال بسیار متواضع و فروتنند. چشم قهوه ای ها عاشقانی سرسخت و فداکاری هستند که همه ی تلاششان را می کنند که اطرافیانشان راضی و‌ خشنود باشند. آن  ها عموما دارای قدرت ذهنی بالایی هستند. همچنین جالب است بدانید که این دسته از افراد به صورت ذاتی رهبر متولد می شوند و کمتر ممکن است که به دام فساد یا اعتیاد دچار شوند. مردانی که دارای چشم هایی قهوه ای هستند به سرعت عصبی میشوند اما عصبی ماندنشان زیاد طول نمی کشد. به طور کلی افرادی که دارای این رنگ چشم می باشند افرادی  پرشور، جاه طلب، بلند پرواز و ماجراجو هستند. این افراد گاهی میل به ناسازگاری دارند و حتی ممکن است تهاجمی و پرخاشگر شوند. این افراد بسیار رمانتیک و احساسی بوده و ترجیح میدهند در دنیای خیالی شان باشند تا در واقعیت. همچنین جالب است بدانید چشم قهوه ای ها بسیار مستعد تنبلی می باشند.

چشم قهوه ای

چشم سبز ها (اغوا کنندگان جذاب )                                 

افرادی که دارای چشم هایی به رنگ‌سبز هستند در واقع دارای نادر ترین رنگ‌چشم ها هستند. این افراد مانند آهن ربا عمل می کنند و‌به راحتی می توانند هرکسی را جذب کرده و یا به عبارتی هیبنوتیزم کنند. جالب است بدانید بعضی ها معتقدند که این افراد گاها خائن و خودخواه می شوند. همچنین چشم سبز ها عموما مدیر متولد می شوند و دارای ذهنی تیز و بسیار توانا هستند. به طور کلی این افراد، باهوش، کنجکاو و دارای توانایی بالا در سخنوری و شنوندگی‌خوب هستند همچنین آنها در مسائل عاشقانه زیاد سازش کار نیستند. آنها بسیار مهربان بوده و سبزی چشم شان ترکیبی از انرژی نپتون و‌ زهره می باشد.

چشم سبز

چشم خاکستری ها

این افراد حس حسادت بالایی دارند اما تمام تلاششان را به کار می گیرند که آن را پنهان کنند. نکته ی جالب راجب چشم خاکستری ها این است که مردان آنها عموما به سختی احساسات خود را بروز می دهند و زنانشان هم وقتی ابراز علاقه می کنند که حتم داشته باشند شریکشان تا ابد با آنها خواهد ماند و آنهارا دوست خواهد داشت. این افراد از فقر و تنگ دستی بیزارند به همین علت اگر شریکی برای زندگی انتخاب کنند قطعا باید وضع مالی خوبی داشته باشد هر چند آنها تند تند عاشق می شوند و عموما روابطشان زیاد طولانی نمی شود و دوام ندارد. همچنین این افراد راز نگه دار های بسیار خوبی هستند و اکثرا  به عنوان افراد مورد اعتماد شناخته می شوند.

چشم خاکستری

چشم‌ مشکی ها

نخست این نکته را بیان کنیم که از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد بلکه به چشم هایی که دارای رنگ‌ قهوه ای بسیار تیره هستند چشم مشکی می گویند. این افراد سرشار از ذوق و‌شور هستند و این مساله انکار نشدنی ترین واقعیت ممکن است. آنها عاشق هستند و این عادت را دارند که اگر کسی را دوست داشته باشند به سرعت بیان می کنند برای همین هم آنها مستعد خیانت کردن می باشند. آنها خود و دیگران را به یک اندازه دوست دارند و دارای عزت نفس بسیار بالایی هستند و نکته ی مثبت راجب آنها این است که نظر دیگران را هم شنیده و به به آنها احترام می گذارند. چشم مشکی ها افرادی بسیار مقاوم و توانا بوده و می توانند از پس مشکلات بر بیایند. دختران چشم مشکی حاضرند برای عشقشان هر کاری کرده و دنیارا زیر و رو کنند همچنین آنها خلاق، پرشور، رهبر، باهوش و‌علاقه مند به علم و دانش اند. این دختران خوش ذوق بوده و در خانه داری بسیار توانا هستند به شدتی که اطرافیانشان اعتقاد دارند هیچ‌غذایی نیست که آنها نتوانند آن را بپزند. آنها در جایی که آنهارا به رسمیت نشناسند یا به آنها احترام نگذارند نمی مانند. برای مثال اگر رئیس شرکتشان تنها برای اینکه روز خوبی نداشته است کمی صدایش را بالا ببرد استعفا می دهند و هرگز هم از این کار پشیمان نمی شوند. همچنین این افراد به طرز شگفت انگیزی خوش بین و‌قابل اعتماد هستند.

چشم مشکی

چشم آبی ها

نکته ی بسیار جالبی که راجب چشم آبی ها گفته می شود این است که تمامشان از یک جد هستند. همچنین چشم آبی ها از لحاظ فیزیکی بسیار ایمن هستند و توانایی این را دارند که درد را بیشتر از بقیه ی افراد تحمل کنند. آنها  از لحاظ روحی هم توانایی بالایی در تحمل ناملایمتی های روحی دارند و ممکن است هرگز از آنها شکایتی نشنوید. افرادی که دارای چشم آبی روشن هستند نسبت به درد دیگران بسیار حساس اند و مانند برق به کمک دیگران می روند. آنها همچنین افرادی مهربان و‌ خوش قلب هستند.

چشم آبی

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب