farsi beauty

طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی یا شیرینی اثر انگشتی خوشمزه

شیرینی اسکار

شیرینی اسکار که معروف به شیرینی نوروزی نیز می باشد، معمولاً در آمریکا طرفداران زیادی دارد؛ اما نام دیگر این شیرینی، معروف به شیرینی اثر انگشتی می باشد که منشاء ای سوئدی دارد، این شیرینی را هم با فر و هم بدون فر می توان پخت، می توانید شیرینی اسکار را برای کسانی که عاشق شیرینی‌جات هستند آماده کنید.

طرز تهیه این نوع شیرینی بسته به ذائقه شما می تواند متفاوت باشد، اما اصلی ترین روش تهیه این شیرینی به صورت زیر می باشد؛ در ابتدا باید مواد لازم را تهیه این شیرینی آماده کنید، موادی که ذکر می کنیم میتواند تعداد 80 عدد شیرینی کوچک را پوشش دهد.

مواد لازم :

شکلات تلخ تخته ای

2 بسته

پودر قند

⅔ پیمانه

تخم مرغ

2 عدد

کره یا مارگارین

150 گرم

آرد

 250 گرم

وانیل

 ¼ قاشق چای خوری

گردو خرد شده

1 پیمانه

پودر نارگیل

3 قاشق غذا خوری

پودر هل

½ قاشق چای خوری

دستور پخت شیرینی اسکار

مرحله اول :

ابتدا کره نرم شده را با پودر قند در کاسه ای ترکیب کنید و به مدت 7 دقیقه آن را به طور سریع هم بزنید تا کره ها کرم رنگ شود.

مرحله دوم :

زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید، اکنون زرده تخم مرغ را با مقدار مشخص شده وانیل مخلوط کرده، پودر هل را اضافه کنید و سپس مواد را به کره کرم رنگ اضافه کرده و یک دقیقه هم بزنید.

مرحله سوم :

آرد را به مایع اضافه کنید تا خمیر شود و به قدری آن را هم بزنید تا خمیر در وسط کاسه منسجم شود.

مرحله چهارم :

اکنون سفیده تخم مرغ را با همزن یا چنگال درون ظرفی مخلوط کنید، سپس در کاسه دیگر پودر گردو 《یا هر پودر دیگری که دلخواهتان می باشد》 را بریزید و کاسه های مجزا را در کنار هم قرار دهید.

مرحله پنجم :

مقداری از مواد را برداشته و گرد کنید 《توجه داشته باشید، گلوله های گرد شده بایستی بدون ترک یا حفره باشد》سپس ابتدا گلوله ها را به سفیده تخم مرغ مالیده و بعد از آن گلوله ها را در کاسه گردو بیندازید تا دور شیرینی ها را به خوبی با گردو پوشش دهید.

مرحله ششم :

بعد از آماده سازی گلوله های شیرینی، آنها را در سینی فر با فاصله از هم بچینید، دمای فر را روی 180 درجه سانتی گراد تنظیم کرده و به مدت نیم ساعت شیرینی ها را درون فر قرار دهید.

مرحله هفتم :

پس از خارج کردن شیرینی ها از فر، گلوله های شیرینی را از سینی جدا کنید و با شکلات تخته ای ذوب شده و پودر نارگیل آنها را تزئین کنید.

شیرینی اسکار

منبع تصاویر nisolandd

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب