farsi beauty

درمان لک صورت و جای جوش با آب پیاز قرمز

آب پیاز

آیا لک های صورت درمان دارند؟

لکه های صورت می تواند برای اشخاص آزاردهنده باشد، فرقی نمیکند که چه جنسیتی داشته باشید این ماسک لکه های صورت، آکنه و اسکار، جای جوش و خشکی پوست را درمان می کند

شما می توانید با روش های خیلی آسان و به صورت طبیعی آنها را از بین ببرید.

ماسک پیاز به چه صورت پوست را از شر آکنه ها خلاص می کند؟

ماسک آب پیاز به صورت طبیعی پوست را روشن تر کرده و لکه های پوستی را از بین می برد، این ماسک از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و اگر جای جوش و اسکار، آکنه یا هرگونه جای لک بر روی صورت شما وجود دارد می توانید با استفاده از این ماسک موثر آنها را از بین ببرید.

آب پیاز

چگونه ماسک پیاز قرمز را برای درمان لکه های صورت آماده سازی کنیم؟

شما باید یک پیاز قرمز را برش دهید و سپس آن را آبگیری کنید، آب پیاز را درون ظرفی مجزا بریزی.

دو قاشق از این آب را در ظرفی دیگر بریزید و به آن مقداری کشک یا ماست اضافه کنید.

اگر دوست دارید که بوی تند پیاز کمتر در این ماسک جلوه دهد می توانید از روغن های عطری مانند اسطوخودوس و رزماری نیز استفاده کنید.

چگونه از ماسک آب پیاز استفاده کنیم؟

بهترین روش های استفاده از از این ماسک آن است که 15 تا 20 دقیقه محتویات را به صورت دورانی روی قسمت های لک شده، جای جوش، آکنه و اسکار ماساژ دهید.

اگر چشمان حساسی دارید لازم است در طی این مراحل چشمان خود را ببندید؛ پس از 30 دقیقه باید این ماسک را از روی صورت پاک کنید.

آب پیاز

خواص ماسک آب پیاز برای صورت چیست؟

این ماسک ضد چین و چروک می باشد و برای پوست های خشک بسیار مناسب است، جای جوش را از بین می برد و می توانید از آن جهت روشن سازی پوست استفاده کنید.

این ماسک به طور طبیعی هرگونه جای زخم و یا جوش های عفونتی را از بین می برد و پوست شما را شفاف و شاداب تر از همیشه می کند.

آیا ماسک آب پیاز برای ما مضر است؟

در حقیقت در این ماسک ویتامین های زیادی وجود دارد همچنین شما می توانید آن را با آبلیمو مخلوط کنید و یک محلول عالی برای لکه های صورت درست کنید.

لازم است بدانید که این ماسک برای صورت ضرر ندارد اما به دلیل گوگردی بودن پیاز ممکن است چشمان شما کمی به آن حساسیت نشان دهد که با چند بار شستشو و بستن چشم در حین اعمال ماست این مشکل حل می شود.

آب پیاز

دیگر ماسک های لکه بر پیاز قرمز

در حقیقت آب پیاز را با زردچوبه، لیمو، ماست، عسل و کشک نیز مخلوط می کند و به این صورت نیز ماسک های خانگی برای رفع لک های صورت به وجود می آورند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب