farsi beauty

ویژگی های شخصیتی متولدین سال اژدها و رنگ سال 1403

عید

روز های سال یکی از پس از دیگری در حال گذر است و چیزی به پایان سال باقی نمانده است. شما برای خیلی ها سوال باشد که لحظه تحویل سال چه ساعتی است و اینکه رنگ سال چی هست و امسال سال چیه. به همین خاطر در این مقاله از وب سایت فارسی بیوتی قصد داریم اطلاعاتی را درباره لحظه تحویل سال و حیوان و رنگ سال 1403 و همچنین ویژگی اخلاقی متولدین  این سال در اختیار شما قرار بدهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لحظه تحویل سال 1403

یکی از اصلی ترین سوال هایی که ذهن خیلی از مخاطبان و کاربران را به خود مشغول کرده، ساعت دقیق سال تحویل می باشد بنابراین می توان گفت که لحظه تحویل سال 1403 شمسی و نو شدن سال، ساعت 6 و 36 دقیقه بامداد روز چهارشنبه  اول فروردین سال 1304 خواهد بود.که برابر است با 20 مارس 2024 میلادی و 9 رمضان 1445 هجری قمری.

درنتیجه از آنجا که سال تحویل قبل از ساعت 12 ظهر می باشد، در نتیجه روز چهارشنبه به عنوان اولین روز ماه فروردین تلقی خواهد شد و عید نوروز نیز در همین روز می باشد.

سال 1403 سال کبیسه است؟

جالب است بدانید که سال 1403 هجری شمسی سال کبیسه خواهد بود بدین معنا که ماه اسفند 30 روز کامل خواهد بود. لازم به ذکر است که سال کبیسه به سالی گفته می شود که دارای 366 روی به جای 365 روز می باشد و سال کبیسه هر 4 سال یکبار اتفاق می افتد.

رنگ سال 1403 چه رنگی است؟ چه رنگی امسال مده؟

رنگ سال 1403 براساس انتخاب شرکت پنتون برای سال 2024 میلادی رنگ هلویی با کد رنگ 024-65-27 در پالت رنگ پنتون می باشد که به عنوان بیست و پنجمین رنگ سال از طرف شرکت پنتون تعیین شده است.

این رنگ یعنی رنگ Peach Fuzz ترکیبی از رنگ های صورتی و نارنجی است و نماد انسانیت و شفقت می باشد.

شما می توانید از این رنگ برای دکوراسیون و رنگ لباس و.. استفاده کنید. استفاده از این رنگ با شروع سال نو موجب افزایش انرژی در شما خواهد شد.

سال 1403 سال چه حیوانی است؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت از آنجا که تقویم سال بر اساس نام 12 حیوان نامگذاری شده و هر سال نام یک حیوان را دارد،  نماد سال 1403 اژدها خواهد بود که نشان دهنده اقتدار، مقام، احترام ، موفقیت و شانس خواهد بود.

متولدین سال اژدها در چه سال هایی به دنیا آمده اند؟

متولدین سال ازدها باید متولد یکی از سال های زیر باشند:

  • 1283
  • 1295
  • 1307
  • 1319
  • 1331
  • 1343
  • 1355
  • 1367
  • 1379
  • 1391
  • 1403

ویژگی متولدین سال اژدها

افراد متولد سال اژدها افرادی پرانرژی، خوش شانس و سرزنده هستند. آنها در تمام عرصه ها به کمال و موفقیت می رسند.

متولدین سال اژدها حتی توی سخت ترین موقعیت ها هم نا امید نمی شوند و شکست را نمی پذیرند. آنها افرادی باهوش، بخشنده و با استعداد هستند و هیچ گاه محتاج دیگران نمی شوند.

از ویژگی های منفی متولدین سال اژدها که حیوان سال 1403 نیز می باشد می توان به حاضر جوابی، غرور و عجول بودن اشاره کرد.

طالع بینی متولدین سال اژدها براساس طالع بینی چینی

ویژگی اخلاقی و شخصیتی هر یک از سال ها با یکدیگر متفاوت است. در بین اینها متولدین سال اژدها افرادی کمالگرا، باهوش و با اراده هستند.

متولدین اژدها به کسی دل نمی بندند اما افرادی بخشنده هستند. زود گول میخورند و معمولا بدترین وضعیت ها برای آنها به وجود می اید.

آنها با شهامت کامل اشتباهاتشان را می پذیرند و معمولا دیر ازدواج میکنند.

از بین سایر حیوانات فقط میمون می تواند که اژدها را گول بزند . معمولا متولدین سال اژدها با متولدین سال ببر ارتباط به نسبت آرامی دارند اما باید از ارتباط با متولدین سال سگ بپرهیزند. از طرفی متولدین سال اژدها می توانند با متولدین سال موش، مار و خروس می تواند ارتباط خوبی داشته باشند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب