farsi beauty

طرز تهیه بستنی نسکافه ای به صورت حرفه ای و خوشمزه و آسان

بستنی نسکافه ای

بستنی محبوب ترین دسر مخصوص فصل های گرم مانند بهار و تابستان است که طرفداران زیادی دارد علاوه بر آن بچه ها نیز عاشق بستنی هستند. امروز قصد داریم درباره ی طرز تهیه بستنی نسکافه ای که یکی از انواع بستنی ها می باشد و طرفدار زیادی دارد توضیح دهیم. برای اطلاع از طرز تهیه بستنی نسکافه ای و آشنایی با مواد اولیه ی آن با ما همراه باشید.

مواد اولیه لازم برای تهیه بستنی نسکافه ای

خامه قنادی

150 گرم

شیر عسلی

250 گرم

خامه صبحانه

250 گرم

نسکافه

2 قاشق سوپ خوری

آب جوش

یک هشتم(⅛) پیمانه

پودر کاکادو

1 قاشق چای خوری

شکلات تکه ای

2 قاشق سوپ خوری

برای تهیه بستنی نسکافه ای لازم است تا مراحل زیر را طی کنید

مرحله اول ( زدن خامه قنادی با همزن )

در اول کار لازم است که خامه قنادی را داخل کاسه همزن یا یک کاسه استیل بریزید و با همزن آنقدر خامه را بزنید تا فرم بگیرد. لازم به ذکر است در صورتی که در خانه خامه قنادی ندارید می تواند به جای آن از 100 گرم خامه صبحانه استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از خامه قنادی بسیار بهتر است، چرا که باعث سبک تر و اسفنجی تر شدن بستنی می شود.

مرحله دوم ( اضافه کردن خامه قنادی به خامه صبحانه )

در این مرحله خامه قنادی فرم داده شده را به خامه صبحانه اضافه کنید و به هم بزنید البته توجه داشته باشید که مخلوط کردن زیاد باعث شل شدن آن می شود و این اتفاق نباید بیوفتد.

مرحله سوم ( تهیه مخلوط نسکافه ای )

برای درست کردن مخلوط نسکافه ای ابتدا نسکافه و پودر کاکائو را داخل آب جوش حل کنید و به همان صورت یعنی همانگونه داغ داغ به شیر عسلی اضافه کنید و تا زمانی که یک دست شود آن را مخلوط کنید و آن را کنار بگذارید تا کمی خنک شود و از حرارت بیوفتد.

مرحله چهارم ( ترکیب مخلوط خامه ای و نسکافه ای )

وقتی که مخلوط نسکافه ای از حرارت افتاد و با محیط هم دما شد وقت آن رسیده که مخلوط نسکافه ای را به مخلوط خامه ها اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا یک دست شود. این کار را به آرامی انجام دهید و اجازه ندهید که خامه ها شل شود.

مرحله پنجم ( اضافه کردن شکلات تکه ای )

حالا وقت آن رسیده که شکلات های تکه ای یا شکلات چیپسی را به طوری که در تمام مایه بستنی پخش شود، به آن اضافه کنید.

مرحله ششم ( قرار دادن مایه بستنی در فریزر )

در این مرحله که آخرین مرحله تهیه ی بستنی می باشد، باید مایه بستنی را درون یک ظرف در دار بریزید و برای 12 ساعت داخل فریزر قرار دهید پس از گذشت این مدت بستنی شما آمادس و آماده سرو است.

منبع تصویر: mozhgan_sobhanii

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب