farsi beauty

بهترین نوشیدنی های طبیعی که به لاغر شدن شما کمک می کند

نوشیدنی های طبیعی

در کنار ورزش و انجام تمرینات بدنسازی داشتن برنامه غذایی مناسب بسیار اهمیت دارد. برنامه ای که بتواند در کم کردن وزنتان به شما کمک کند. در کنار اینها یک سری نوشیدنی هایی نیز وجود دارد که می تواند در راه رسیدن به تناسب اندام شما را همراهی کند. البته شما به یک سری از این نوشیدنی ها مثل قهوه و چای سبز آشنا هستید که برای کاهش وزن مناسب اند. اما ما در این مقاله از فارسی بیوتی قصد داریم تا شما را با چند نوع نوشیدنی که برای ناهار و صبحانه بسیار مناسب است، آشنا کنیم. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه " لاغری " از سایت فارسی بیوتی با روش های دیگر لاغری و تناسب اندام آشنا شوید.

معجزه ی آب

نوشیدن آب علاوه بر اینکه برای سلامتی بدن بسیار مهم است می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. از فواید شگفت انگیز آب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بنابراین برای جلوگیری از چاقی و سلامت بدن نوشیدن حداقل 8 لیوان آب در طول شبانه روز فراموش نشود.

آب

نوشیدنی های مناسب لاغری

اسموتی موز

موز علاوه بر اینکه برای زیبایی عالی است، به دلیل اینکه حاوی ویتامین و مواد مغذی است برای سلامتی نیز بسیار مفید است. در کنار اینها خوردن موز باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

مواد لازم:
موز1 عدد
پودر زنجبیل½ قاشق غذاخوری
روغن نارگیل1 قاشق غذاخوری
پرتقال1 عدد
دانه کتان1 قاشق غذاخوری
پودر پروتئین آب پنیر2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه اسموتی موز

با رعایت مقادیر گفته شده تمامی مواد را با هم مخلوط کنید و درون یک شیشه بریزد و هر روز صبحانه میل کنید. چرا که این آب به قدری مغذی است که می تواند در طول روز سلامتی را برای بدن شما به ارمغان بیاورد.

اسموتی موز

نوشیدنی لیمو و خیار و گریپ فروت

این نوشیدنی به دلیل ویتامین C موجود در گریپ فروت و لیمو که با آنتی اکسیدان همراه است فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که عبارتند از:

  • کاهش مشکلات بهداشتی
  • کمتر شدن چین و چروک های پوستی
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی
  • از بین بردن ضعف سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خطر بیماری چشم
مواد لازم:
لیمونصف
لیمو ترشنصف
خیار برش خوردهیک فنجان
آبنیم لیتر
گریپ فروتنصف

طرز تهیه نوشیدنی لیمو و خیار و گریپ فروت

این نوشیدنی خوشمزه ترکیبی از لیمو ترش و خیار و گریپ فروت است که طعم عالی ای دارد.
برای تهیه ی این نوشیدنی کافیست که آب گریپ فروت، آب لیمو، آب خیار و آب لیمو ترش را داخل آب بریزید. این نوشیدنی به کاهش وزن شما کمک می کند. همچنین شما می توانید از این ترکیب برای محلول ضد مسمومیت نیز استفاده کنید.

اسموتی گریپ فروت

نوشیدنی دارچین و آب سیب

مخلوط آب سیب و دارچین دارای مزه فوق العاده ای می باشد که بسیاری از افراد آن را دوست دارند. علاوه بر آن به دلیل داشتن فیتونوتیت و آنتی اکسیدان خطر ابتلا به برخی از بیماری ها را می کاهد که عبارتند از:

طرز تهیه نوشیدنی دارچین و آب سیب

درست کردن این نوشیدنی بسیار آسان است. فقط کافیست که سیب ها را خرد کنید و دانه های آن را بگیرید و سپس با استفاده از آب میوه گیری، آب سیب را بگیرید و درون یک لیوان بریزید. سپس پوب دارچین را درون لیوان قرار دهید و آن را بنوشید.

نوشیدنی دارچین و آب سیب
این نوشیدنی به کاهش وزن شما کمک می کند.

نوشیدنی چربی سوز و از بین برنده سلولیت

از آنجا که این نوشیدنی دارای ویتامین A و C است، دارای خواص ضد سرطانی می باشد. علاوه بر لاغری باعث از بین رفتن سلولیت نیز می شود. همچنین باعث بهبود مو و ناخن شما نیز می بخشد و حس خوبی به شما خواهد داد.

مواد لازم:
لیمو شیرین1 عدد
لیمو ترش1 عدد
زنجبیل1 تکه کوچک
آناناس¼متوسط
یخبه مقدار لازم
گریپ فروت5 عدد

طرز تهیه نوشیدنی چربی سوز

برای درست کردن این نوشیدنی لاغری کافیست که تمام میوه ها را پوست گرفته و به اندازه ی تکه های کوچک خرد کنید و آن ها را درون آب میوه گیری بریزید و با اضافه کردن چند تکه یخ، تمام مواد را با یک دیگر مخلوط کنید و آن را هر روز بنوشید.
این نوشیدنی برای سلامتی شما بسیار مفید است. پس حتی در صورتی که اضافه وزن ندارید، پیشنهاد می شود که این نوشیدنی را بنوشید.

اسموتی چربی سوز

نوشیدنی ترکیبی توت ها

این نوشیدنی برای تقویت متابولیسم بدن بسیار موثر بوده و می تواند به شما برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری کمک کند. این نوشیدنی برای شام و صبحانه مناسب است.

مواد لازم:
زغال اخته4 عدد
آب250 سی سی
تمشک4 عدد
یخبه مقدار لازم
خیار 4 تکه

طرز تهیه نوشیدنی ترکیبی توت ها

برای درست کردن این نوشیدنی کافیت که تمامی مواد اولیه را با یک دیگر مخلوط کنید و درون شیشه بریزید و برای 30 دقیقه آن را درون یخچال قرار دهید و هر روز بخورید.

اسموتی توت ها

نوشیدنی خیار مناسب چربی سوزی

خیار به دلیل اینکه کم کالری است و آب زیادی دارد در اکثر رژیم های غذایی قرار دارد و از آنجا که خاصیت خنک کننده دارد برای سلامتی و حتی زیبایی شما بسیار مفید است. علاوه بر آن شما می توانید با خوردن خیار از شر چربی های شکم خود خلاص شوید.

مواد لازم:
آب6 فنجان
خیار خرد شده1 عدد
لیمو برش داده1 عدد
زنجبیل رنده شده1 قاشق غذاخوری
برگ نعنا⅓ فنجان

طرز تهیه نوشیدنی خیار

برای درست کردن نوشیدنی خیار که خاصیت چربی سوزی دارد، کافیست که تمام مواد اولیه را درون یک ظرف شیشه ای بریزید و در آن را ببندید و برای یک شب آن را داخل یخچال قرار دهید و شب بعد قبل از خواب ان را بنوشید.
نکته: بهتر است که این نوشیدنی شب ها و قبل از خواب نوشیده شود تا بتواند پربی های شکم شما را از بین ببرد.

اسموتی خیار

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب