farsi beauty

چگونه ناخن هایمان بلندتر به نظر برسد؟ ترفندهای ساده برای بلند به نظر رسیدن ناخن ها

 بلند به نظر رسیدن ناخن

برای بلند نشان دادن ناخن ها ترفندهایی و بسیار آسان وجود دارد که به راحتی قابل انجام است.

ما میتوانیم با کوتاه کردن پوست های چسبیده به ناخن، آنها را بلندتر و زیبا تر نشان دهیم. در انتهای ناخن ها غشای نازکی آن را میپوشاند و همیشه درحال رشد کردن است. کار این غشا محافظت از پوست و جلوگیری از ورود باکتری و آلودگی و عناصر دیگری است که باعث آسیب به زیر پوست است، همچنین با رشد این غشا ناخن های شما کوتاه تر جلوه میدهد. البته باید دقت کنید تا هنگام کوتاه کردن این غشا انگشت خود را نبرید، که برای این کار چسب هایی وجود دارد که باعث جلوگیری از آسیب به پوست انگشت ها شده و با دقت بیشتری این کار را انجام دهید. بعد از برداشتن این غشا انگشتان خود را با روغن کمی ماساژ دهید.

ناخن

استفاده کردن از پولیش ناخن تیره هنگامی که ناخن های شما کوتاه است کار مناسبی نیست، زیرا باعث کوتاه تر نشان دادن ناخن ها میشود. استفاده از رنگ های روشن مانند سفید یا صورتی جایگزین مناسبی برای رنگ های تیره میباشد. اگر میخواهید ناخن هایتان بیش از حد کوتاه دیده نشوند، بهتر است از رنگ های جیغ و تیره استفاده نکنید. استفاده از رنگ های روشن یا خنثی باعث بلند و زیبا نشان دادن ناخن های شما میشود.

ناخن

اگر ناخن های کمی بلندی دارید میتوانید از پولیش ناخن روشن یا نوک آنها را با لاک سفید فرنچ کنید، تا بلندتر به نظر برسند. فرنچ ناخن یکی از پر طرفدار ترین مانیکور بین خانم ها میباشد. اگر نوک ناخن های شما روشن تر باشد ناخن ها را تمیز و مانیکور شما را زیباتر میکند.

ناخن

برای فرنچ ناخن، برای اینکه لاک تمیزی داشته باشید میتوانید از چسب استفاده کنید. چسب کاغذی را با توجه به قوس ناخنتان ایجاد کنید و روی ناخنتان بچسبانید، طوریکه ناخن های شما آسیب نبیند و به بقیه رنگ ها تمیز باقی بمانند. بعد میتوانید ناخن های خود را پولیش کرده و چسب را بردارید، تا ناخن هایی زیبا و تمیز داشته باشید.

ناخن

سوهان کشیدن ناخن ها نیز یکی از موارد بسیار مهم در رشد آنها میباشد. ناخن هایی که به شکل مربعی هستند کوتاه و ضخیم، و ناخن هایی که نوک تیز هستند بلند تر جلوه میدهند و زیباتر هستند. اگر از فرم نوک تیز بودن ناخن ها خوشتان نمی آید میتوانید دور آنها را کمی گرد کنید تا ناخن های بلند و کشیده تری داشته باشید.

ناخن

حرف آخر

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. این نکات ریز و ساده، باعث میشود تا ناخن های شما کمی بلند تر و زیباتر از اندازه واقعی خود جلوه کند و زیبایی دست های شما چندین برابر شود.

ناخن

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

487 مطلب