farsi beauty

آشنایی با فواید و روش کاشت گریم ناخن با استفاده از کاتر

کاشت ناخن

از آنجا که امروزه بانوان توجه بسیار زیادی به ناخن های خود دارند. در نتیجه کاشت ناخن طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاشت ناخن با استفاده از روش های گوناگونی انجام می شود که یکی از روش های کاشت ناخن، کاشت گریم با کاتر می باشد.

کاشت گریم به چه صورت است و چه فایده ای دارد؟

کاشت گریم را می توان هم با پودر و هم با ژل انجام داد. اما به طور معمول کاشت گریم با پودر انجام می شود.

علاوه بر آن از فواید کاشت گریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع زردی صدف ناخن
  • از بین بردن قرمزی و یا کبودی صدف ناخن
  • برطرف کردن نافرمی صدف ناخن
  • برطرف کردن کوچک بودن صدف ناخن

کاشت گریم با استفاده از کاتر

همانطور که می دانید امروزه کاشت های گریم با استفاده از پودر و یا ژل های رنگی انجام می شود که سبب جذاب تر شدن ناخون خواهد شد.

یکی از روش های کاشت گریم، کاشت گریم با استفاده از کاتر می باشد. که در ادامه در این مقاله از سایت فارسی بیوتی به آن خواهیم پرداخت.

کاشت ناخن

مواد لازم برای کاشت گریم ناخن با استفاده از کاتر

  • تیپ
  • نیپر
  • سوهان برقی
  • عقب زن
  • دستگاه UV
  • سر سوهان الماسه
  • سر سوهان مانیکور
  • سر سوهان کاغذی نرم
  • سر سوهان دورگیر
  • سوهان دستی
  • کاتر کاشت گریم
  • لیکویید
  • روغن کوتیکول
  • قلم اشکی
  • پودر کاشت در رنگ مختلف
  • تاپ شاین

کاشت ناخن

مراحل کاشت گریم ناخن با کاتر

مراحل کاشت گریم با استفاده از کاتر درست مثل همان مراحل اصلی کاشت ناخن انجام می شود و تنها تفاوتی که دارد این است که در مرحله مواد گذاری نیاز به دقت بیشتر و رعایت جزئیات دارد. مراحل کاشت گریم با کاتر عبارتند از:

زیرسازی ناخن برای کاشت گریم ناخن با کاتر

زیر سازی ناخن برای کاشت گریم با کاتر مانند زیرسازی است که در حالت عادی برای کاشت ناخن انجام می شود. این مراحل به شرح زیر می باشد:

مانیکور خشک

در این مرحله که اولین مرحله برای کاشت ناخن می باشد لازم است که شما مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا با استفاده از عقب زن کوتیکول های ناخن را عقب بزنید. توجه داشته باشید که شما نباید عقب زن را بر روی ناخنتان فشار دهید زیرا این کار ممکن است است موجب آسیب دیدن صدف ناخن شما شود.

سپس سر سوهان مانیکور اشکی را به سوهان برقی وصل کنید و کوتیکول ها را بردارید. بدانید که حرکت سوهان برقی بر روی ناخن نباید به صورت رفت و برگشتی باشد بلکه باید سوهان برقی را در یک جهت حرکت دهید.

در آخر نیز برای برداشتن پوست های اضافه از نیپر استفاده کنید.

خراش دادن سطح ناخن

حال وقت آن رسیده که سر سوهان خود را عوض کنید برای خراش دادن سطح ناخن شما نیاز به سر سوهان کاغذی نرم دارید.

هدف از خراش دادن سطح ناخن این است که چربی های موجود بر روی سطح صدف ناخن گرفته شود.

در نتیجه شما باید توجه داشته باشید که سر سوهان را بر روی ناخن فشار ندهید و صدف ناخن را نازک نکنید.

مرحله دوم تیپ گذاری

در این مرحله از کاشت گریم لازم است که ابتدا تیپ مناسب برای هر ناخن را انتخاب کنید، به طوری که تیپ ها با هم سایز ناخن شما باشند. چرا که بزرگ و یا کوچک بودن تیپ می تواند تاثیر بسیاری بر روی ظاهر ناخن های شما داشته باشد. توجه داشته باشید که باید قبل از چسباندن تیپ و ناخن از ضد قارچ استفاده کنید. علاوه بر این برای تیپ گذاری ناخن باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا قد ناخن ها را کوتاه کنید، سپس تیپ مناسب برای هر ناخن را انتخاب کنید و به قسمت هلالی تیپ که نازک تر است چسب ناخن بزنید. تیپ را عمود بر ناخن نگه داشته و به آرامی روی ناخن قرار دهید. صبر کنید تا چسب به خوبی خشک شود. علاوه بر آن نباید فشار زیادی بر روی تیپ وارد کنید چرا که فشار آوردن به تیپ موجب بد حالت شدن تیپ خواهد شد به طوری که یا حالت عقابی به خود میگیرد و یا سربالا می شود. در مرحله بعد ناخن را با استفاده از کاتر کوتاه کنید. از آنجا که استفاده از سوهان دستی موجب می شود ناخن کوتاه تر شود، بنابراین ناخن را کمی بلندتر از قد مورد نظر مشتری در نظر بگیرید. حال زمان آن رسیده که با استفاده از سوهان دستی فرم دهی ناخن را انجام دهید. در آخر نیز با استفاده از سر سوهان کاغذی خط تیپ را حذف کنید و سطح تیپ را خراش دار کنید.

کاشت ناخن

مرحله سوم مواد گذاری

مواد گذاری در کاشت گریم نیاز به رعایت جزئیات بیشتری دارد برای مواد گذاری کاشت گریم با کاتر باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به صدف ناخن ضد قارچ بزنید.

سپس به ناخن پرایمر بزنید زیرا پرایمر اسیدیته سطح ناخن را تغییر می دهد و موجب چسبندگی بهتر مواد خواهد شد.

برای مثال مقداری پودر کناره ناخن قرار دهید و آن را به سمت لبه ناخن بکشید و مواد را در وسط ناخن فید و محو کنید. سپس با استفاده از کاتر از وسط ناخن بروید و یک خط صاف به وجود آورید.

می توانید طرف دیگر ناخن را نیز با استفاده از پودر دیگر مواد گذاری کنید. یا حتی یک سمت را بیبی بومر کنید و سمت دیگر ناخن را طرح دهید.

اگر یک سمت را بیبی بومر کردید، در نظر داشته باشید که باید مواد کلیر را بر روی بخش مواد گذاری شده قرار بدهید تا فید بیبی بومر هنگام سوهان کشی از بین نرود.

مواد کلیر را با استفاده از کاتر ببرید تا با مواد زیرین در یک راستا با مواد زیرین قرار بگیرد.

شما می توانید از هر سبکی بنا بر سلیقه تان استفاده کنید.

مرحله چهارم

همانطور که می دانید ایک روش کاشت جز کاشت های پیشرفته با پودر می باشد. شما می توانید برای سوهان کشی حرفه ای و اصولی از مراحل زیر استفاده کنید:

نخست با استفاده از قسمت سر سوهان الماسه استوانه سرگرد، ناهمواری ها را حذف کنید و خطوط بین مواد، دیگر وجود نداشته باشد. در گام بعدی با استفاده از سر سوهان استوانه مانیکور، عملیات دورگیری را انجام دهید. با انجام این فرآیند مواد در نزدیکی ریشه ناخن یکدست می شوند و دیگر ناهمواری وجود نخواهد داشت. در گام بعدی نیز می توانید از سر سوهان الماسه استوانه استفاده کنید و فرم روی ناخن را درست کنید و اثر سر سوهان دورگیر را حذف کنید. با سوهان دستی، اقدام به فرم دهی بغل و بالای ناخن کنید. در پایان با به کارگیری سر سوهان کاغذی نرم، ناهمواری های به جا مانده و اثرات سر سوهان الماسه را از بین ببرید.

مرحله پنجم

در این مرحله که مرحله آخر نیز است می توانید برای اینکه زیبایی و درخشش ناخن بیشتر شود، از یک لایه نازک تاپ شاین بر روی ناخن استفاده کنید و سپس دست خود را درون دستگاه UV قرار دهید و اجازه دهید تا خشک شود. در پایان با روغن کوتیکول دور ناخن خود را چرب کنید. اگر روغن کوتیکول در دسترس شما نیست نگران نباشید و از روغن های طبیعی مانند نارگیل یا بادام به عنوان جایگزین استفاده کنید.

کاشت ناخن

مزایا و معایب کاشت گریم با کاتر

افرادی که به ناخن های بلند و طرحدار علاقه دارند می توانند از این روش استفاده کنند چرا که رنگ های متنوع پودرهای کاشت ناخن و همچنین شاین دار این امکان را فراهم می کند.

اگر می خواهید ترمیم انجام دهید میبایست آن را حذف و دوباره کاشت ناخن را انجام دهید.

با استفاده از این روش دیگر نیازی به طراحی و ژلیش ناخن بعد از کاشت نیست.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب