farsi beauty

آموزش طراحی ناخن با ساده ترین وسایل ممکن اما بصورت حرفه ای

طراحی ناخن با ساده ترین وسایل

یکی از کارهای جالب و سرگرم کننده ای که میتوان برای زیبایی انجام داد، طراحی ناخن است. ما در این مقاله میخواهیم چند نمونه از وسایل ساده ای، که میتواند با استفاده از آنها در منزل ناخن هایی زیبا داشته باشید، را معرفی کنیم.

سنجاق سر ساده

ما میتوانیم با یک سنجاق سر ساده، طرح های زیبایی را روی ناخن خود ایجاد کنیم. میتوانیم یک طرح فانتزی یا رسمی داشته باشیم. با رنگ کردن سر گرد سنجاق و استفاده از قطره های آن بر روی ناخن، یک طرح نقطه ای زیبا با سلیقه خود خواهید داشت. این طرح ها برای همه ی افراد بسیار مناسب میباشند.

ناخن

قلموی نقاشی

قلمو های نقاشی در سایز های مختلفی موجود هستند، که برای طراحی بر روی ناخن از کوچک ترین سایز آنها استفاده میشود. البته برای ایجاد نقطه یا لکه های متنوع و بزرگتر میتوانید از سایر سایز های آن نیز استفاده کرد.

ناخن

خودکار نوک تیز

خودکار های خالی و تمام شده نیز برای نقطه گذاری بر روی ناخن ها مناسب میباشند. حتی میتوان از خودکار ها برای طرح های که شلوغ و ظریف هستند و به دقت بالایی نیاز دارند نیز استفاده کرد. مانند طرح های تصویری یا ستاره ای.

ناخن

موچین

با استفاده از موچین، شما میتوانید انواع نگین را روی ناخن های بگذارید و آنها را زیبا کنید. استفاده از این وسیله باعث میشود دقت کار نیز بالا برود و کار تمیزی داشته باشید.

منجوق

میتوانیم از انواع منجوق و نگین های مختلف نیز که بر روی لباس های قدیمیتان بودند نیز، برای ایجاد طرح سه بعدی بر روی ناخن ها استفاده کرد. همچنین میتوانید قبل از استفاده از آنها، با انواع لاک های رنگی، رنگ آنها را تغییر داد و به رنگ دلخواهتان در آورد.

ناخن

چسب نواری

ما میتوانیم از چسب نواری برای قسمت های مختلف ناخن که میخواهیم رنگی شود، فرنچ کردن ناخن و خط انداختن و ایجاد طرح بر روی ناخن نیز استفاده کرد. میتوانیم با قیچی چسب ها را به شکل و اندازه دلخواه در آورد و بر روی ناخن چسباند و بعد لاک زد تا قسمت های آزاد رنگ شود و طرح دلخواه بدست بیاید.

حتی میتوان طرح هایی مانند نیم دایره یا دایره نیز درست کرد.

ناخن

اسفنج

در همه ی خانه ها یک تکه کوچک اسفنج پیدا میشود. از اسفنج میتوان برای طرح آمبره بر روی ناخن استفاده کرد. اینگونه که اول دو یا هر چند رنگ دلخواه را بر روی اسفنج زده و بعد اسفنج رنگی را به آرامی بر روی ناخن مهر میکنیم تا رنگ بر روی ناخن بنشیند. با استفاده از اسفنج و این روش، رنگ ها به خوبی در هم محو شده و طرح زیبایی درست میشود.

ناخن

آب و خلال دندان

توی یک لیوان مقداری آب میریزم و چند قطره از رنگ دلخواه لاکتان را روی آب بریزید، و با خلال دندان به آن شکل دلخواه دهید. و بعد به آرامی انگشت مورد نظر را به داخل آب و زیر رنگ ها ببرید و بیرون بیاورید تا آن رنگ ها بر روی ناخن شما بنشیند. این نوع نیز شبیه به سبک ابر و بادی میباشد.

ناخن

حرف آخر

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید. همانطور که میدانید این روش ها هیچ گونه ضرری برای دست های شما ندارد، اما برای احتیاط بهتر است، اگر از بیماری خاصی در خصوص پوست و ناخن رنج میبرید با پزشک معالج خود مشورت داشته باشد.

ناخن

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب