farsi beauty

طرز تهیه سوپ قارچ بسیار خوشمزه مجلسی به سبک رستوران ها

سوپ قارچ

سوپ قارچ هتلی یکی از رسپی های محبوب و پر طرفدار این سوپ است که اکثر افراد پس از میل کردن آن از طعم خوشش بسیار استقبال کرده اند. پس با ما همراه باشید تا نحوه ی پخت این سوپ فوق العاده را با شما به اشتراک بگذاریم.

مواد لازم سوپ قارچ هتلی برای چهار نفر :

جو

۱ لیوان

قارچ خرد شده

۲ قاشق غذاخوری

ذرت

۱ قاشق غذاخوری

پیاز

۱ عدد متوسط

جعفری خرد شده

۳ قاشق غذاخوری

هویج‌ خرد شده

۱ عدد

سینه مرغ

نصف یک عدد

نمک و فلفل

به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ قارچ هتلی

مرحله ی اول :

در ابتدای کار جو ها را درون قابلمه ای ریخته و به همراه آب گرم بر روی حرارت می گذاریم تا پخته شده و لعاب بندازد. ( اگر مایلید زود تر پخته شود می توانید از زودپز استفاده کنید )  پس از گذشت دو ساعت به کمک گوشت کوب برقی جو ها را له کرده و زیر حرارت را کم می کنیم و در قابلمه را باز می گذاریم تا سر نرود.

مرحله ی دوم :

در این مرحله سینه مرغ و هویج را داخل قابلمه ای دیگر می ریزیم تا به خوبی بپزد. پس از آنکه مرغمان پخته شد آن را از قابلمه خارج کرده و ریش ریش می کنیم. سپس مرغ های ریش ریش شده را به همراه قارچ و ذرت داخل آب مرغ می ریزیم و جو را نیز به قابلمه اضافه می کنیم تا نیم ساعت دیگر به همراه موادمان بپزد.

مرحله ی سوم :

حالا جعفری خرد شده را به همراه کمی پیاز خرد شده و نمک به قابلمه اضافه می کنیم و ده دقیقه به موادمان اجازه می دهیم تا پخته شود . سپس حرارت را خاموش می کنیم و خامه را اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم تا موادمان یکدست شود( دقت داشته باشید پس از خاموش کردن حرارت باید سریع خامه را اضافه کنیم و سوپمان را هم بزنیم تا سوپ یکدست شود. همچنین شما می توانید مرغ و جو را با هم بپزید و قبل از پوره کردن جو مرغ را از قابلمه خارج کنید‌ و ریش ریش کرده و سپس به سوپ اضافه کنید. ) حالا سوپ را به ظرف مورد نظرمان اضافه کرده و با جعفری تزئینش می کنیم. سوپ شما آماده است. نوش جان

سوپ قارچ

منبع تصاویر royabano2021 و sharan.restaurant

طرز تهیه سوپ

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب